Tässä kuva miten näkyy näytöllä tuo pysäköinti tutka
(http://koti.mbnet.fi/navicore/Polo%206R/muut/Parkki.jpg)
^ Myös RNS310 kuva näkyy näytöllä alimman kuvan kaltaisena (RNS 310/ RCD 510/ RNS 510.
Mites mites kun emännällä on valikot Suomeks mut kun vaihtaa pakille niin radion näytöön pamahtaa saksaksi jotain. Muilla sama?
Oho suomeks oikeen?
Lainaus käyttäjältä: Maxbrotha - 03.02.11 - klo:20:50
Mites mites kun emännällä on valikot Suomeks mut kun vaihtaa pakille niin radion näytöön pamahtaa saksaksi jotain. Muilla sama?
Mistähän laitteesta on kyse, kun Suomeksi valikot?