VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6R/6C (09-17) => Aiheen aloitti: Late - 31.01.11 - klo:13:20

Otsikko: Polo (6R) pysäköinti tutka
Kirjoitti: Late - 31.01.11 - klo:13:20
Tässä kuva miten näkyy näytöllä tuo pysäköinti tutka

(http://koti.mbnet.fi/navicore/Polo%206R/muut/Parkki.jpg)

Otsikko: Vs: Polo (6R) pysäköinti tutka
Kirjoitti: Erkka - 31.01.11 - klo:14:28
^ Myös RNS310 kuva näkyy näytöllä alimman kuvan kaltaisena (RNS 310/ RCD 510/ RNS 510.

Otsikko: Vs: Polo (6R) pysäköinti tutka
Kirjoitti: Maxbrotha - 03.02.11 - klo:20:50
Mites mites kun emännällä on valikot Suomeks mut kun vaihtaa pakille niin radion näytöön pamahtaa saksaksi jotain. Muilla sama?
Otsikko: Vs: Polo (6R) pysäköinti tutka
Kirjoitti: Tos® - 03.02.11 - klo:20:52
Oho suomeks oikeen?
Otsikko: Vs: Polo (6R) pysäköinti tutka
Kirjoitti: Erkka - 03.02.11 - klo:20:59
Lainaus käyttäjältä: Maxbrotha - 03.02.11 - klo:20:50
Mites mites kun emännällä on valikot Suomeks mut kun vaihtaa pakille niin radion näytöön pamahtaa saksaksi jotain. Muilla sama?

Mistähän laitteesta on kyse, kun Suomeksi valikot?