VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: Pasilli - 29.12.18 - klo:11:10

Otsikko: Octavia 2.0 TSI 190 4x4 DSG Style
Kirjoitti: Pasilli - 29.12.18 - klo:11:10
Itselle ensimmäinen VAG konsernin auto tulossa.
Kaupat tehty tällä viikolla, toimitusaika 2 - 3 kk  ::)

Metallinhohto musta, varustepaketteja:
Care connect
Digitaalinen mittaristo
Dynamic- paketti
Style- paketti
Winter- paketti
Canton audio- paketti

Pitkät muutamat kuukaudet odotella autoa
Otsikko: Vs: Octavia 2.0 TSI 190 4x4 DSG Style
Kirjoitti: Pasilli - 07.03.19 - klo:11:07
Nyt ollut pari päivää ajossa ja ai että kun on makiat kyydit :) Voimaa tuntuu olevan ihan kivasti. Biisivehkeet soi mukavasti ja pitää niitä tässä vähän koittaa säädellä kun ehtii.


(https://i.ibb.co/41YDLN7/IMG-20190307-105928.jpg) (https://ibb.co/Dr86FKt)

(https://i.ibb.co/CQHD6CY/IMG-20190307-110015.jpg) (https://ibb.co/M7CQfwt)
Otsikko: Vs: Octavia 2.0 TSI 190 4x4 DSG Style
Kirjoitti: lari - 07.03.19 - klo:15:28
On se komia.
Olen ihmetellyt kun VW ei ole tuota konetta laittanut esim. Golf Alltrackiin vaan siellä mennään vielä 1.8 TSI:llä.
Mutta VW:n politiikkaa ei voi oikein aina ymmärtää....