Itselle ensimmäinen VAG konsernin auto tulossa.
Kaupat tehty tällä viikolla, toimitusaika 2 - 3 kk ::)
Metallinhohto musta, varustepaketteja:
Care connect
Digitaalinen mittaristo
Dynamic- paketti
Style- paketti
Winter- paketti
Canton audio- paketti
Pitkät muutamat kuukaudet odotella autoa
Nyt ollut pari päivää ajossa ja ai että kun on makiat kyydit :) Voimaa tuntuu olevan ihan kivasti. Biisivehkeet soi mukavasti ja pitää niitä tässä vähän koittaa säädellä kun ehtii.
(https://i.ibb.co/41YDLN7/IMG-20190307-105928.jpg) (https://ibb.co/Dr86FKt)
(https://i.ibb.co/CQHD6CY/IMG-20190307-110015.jpg) (https://ibb.co/M7CQfwt)
On se komia.
Olen ihmetellyt kun VW ei ole tuota konetta laittanut esim. Golf Alltrackiin vaan siellä mennään vielä 1.8 TSI:llä.
Mutta VW:n politiikkaa ei voi oikein aina ymmärtää....