VAGarena.fi

Yleiset => Linkit => Audi => Aiheen aloitti: Mikko82 - 12.12.18 - klo:18:15

Otsikko: Audi Q7 suosituksia/kokemuksia automaattilaatikon öljyjen vaihdost?
Kirjoitti: Mikko82 - 12.12.18 - klo:18:15
Moi,

Eli kannattaisiko vaihtaa ja missä? Autolla on ajettu 373tkm eikä huoltokirjan mukaan ole laatikon öljyjä koskaan vaihdettu. Turun Audi-centeriltä asiaa kysäsin, mutta olivat sitä mieltä ettei kannata vaihtaa jos ei ole mitään vikaa/häiriötä toiminnassa, muistaakseni hinnaksi sanoivat n.550â,¬.

-Mikko
Otsikko: Vs: Audi Q7 suosituksia/kokemuksia automaattilaatikon öljyjen vaihdost?
Kirjoitti: maketsu83 - 12.12.18 - klo:19:38
Ei taida kannattaa vaihtaa. Vaikka kierrättämällä vaihdetaan niin silloinkin olisi suotavaa käyttää pohja auki ja vaihtaa suodatin laatikkoon. Tahtoopi lähtä paskaa liikkeelle ja takertaa venttiili pöytää ja alkaa oireet vaihteistossa.