VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B7 (11-14) => Aiheen aloitti: woof - 08.11.18 - klo:16:33

Otsikko: Ajovalojen pesurin muovisuojus
Kirjoitti: woof - 08.11.18 - klo:16:33
Onkos porukalla yleistä että suojamuovi lähtee kiitämään? Tuli mieleen kysyä, koska juuri tilasin uuden omaani ja sattui eilen silmään kaupan parkkialueella samanlainen auto, josta puuttui molemmat suojat  :o
Otsikko: Vs: Ajovalojen pesurin muovisuojus
Kirjoitti: JoniS - 11.11.18 - klo:08:26
Itseltäkin apparin puolelta lähtenyt kävelemään.
Otsikko: Vs: Ajovalojen pesurin muovisuojus
Kirjoitti: Joheko - 16.11.18 - klo:11:41
Kuskin puolelta ottanu ja lähteny >:( Mistä tilasit ja paljon maksoi? Tilasitko valmiiksi maalattuna? ite katellu ebaysta mutten oo saanu aikaseksi tilata vielä.
Otsikko: Vs: Ajovalojen pesurin muovisuojus
Kirjoitti: woof - 15.12.18 - klo:16:28
Pörhöltä. Pienen purkin maalia ja lakkaa otin ja suhautin itse. Tiedä minne tuota vielä joutuu suihkumaan :).

Oliskohan ollut 60â,¬.
Otsikko: Vs: Ajovalojen pesurin muovisuojus
Kirjoitti: volkkarimies80 - 18.12.18 - klo:09:37
Slamitilla sama 35e :) pörhöllä tosiaan lähemmäs 60e
Otsikko: Vs: Ajovalojen pesurin muovisuojus
Kirjoitti: woof - 02.01.19 - klo:23:16
Oliko maali- ja lakkapurkki tuohon hintaan?
Otsikko: Vs: Ajovalojen pesurin muovisuojus
Kirjoitti: volkkarimies80 - 15.01.19 - klo:17:21
Kyllä osa oli 15e ja maali ja lakka 19,90e
Otsikko: Vs: Ajovalojen pesurin muovisuojus
Kirjoitti: Normanton - 16.01.19 - klo:09:50
Laakkosella Tampereella maksoi 87,00â,¬ uusi suoja maalattuna korin väriseksi. Osa itsessään ei maksanut juuri mitään, olisiko ollut juuri luokkaa 15â,¬, mutta maalaus oli kallis. Tuli teetettyä Laakkosella, kun auto sattui olemaan muutenkin siellä mutta en kyllä veisi erikseen sinne. Varmasti maalauksen saa muualta halvemmalla vaikka kyseessä olikin tuo musta helmiäsväri.