VAGarena.fi

Yleiset => Linkit => Audi => Aiheen aloitti: Maukkaxx - 01.10.18 - klo:22:29

Otsikko: Audi A4 b8 2008 valojen korkeussäädön anturi
Kirjoitti: Maukkaxx - 01.10.18 - klo:22:29
Moro! Potilaana ois tosiaan Audi A4 b8. Valot pomppii ylös alas joten vika taitaa siis olla valojen korkeudensäätö anturissa? Mahtaako se sijaita tukivarressa/lähettyvillä? Onkohan vaikea kotikonstein vaihtaa? Oletteko sattumalta törmännyt vaihto opetus videoon missään? ???
Otsikko: Vs: Audi A4 b8 2008 valojen korkeussäädön anturi
Kirjoitti: Mindy - 09.01.20 - klo:18:01
Sama tauti tuntui tarttuneen; korjaantuiko anturin vaihdolla? Oliko helppo homma?