Moro! Potilaana ois tosiaan Audi A4 b8. Valot pomppii ylös alas joten vika taitaa siis olla valojen korkeudensäätö anturissa? Mahtaako se sijaita tukivarressa/lähettyvillä? Onkohan vaikea kotikonstein vaihtaa? Oletteko sattumalta törmännyt vaihto opetus videoon missään? ???
Sama tauti tuntui tarttuneen; korjaantuiko anturin vaihdolla? Oliko helppo homma?