VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Tee-Se-Itse => Aiheen aloitti: Tommi87 - 27.09.18 - klo:08:42

Otsikko: Touran 2007 takanavan pultti xzn17 vai 18
Kirjoitti: Tommi87 - 27.09.18 - klo:08:42
Olisiko jollain tietoa kumpi on oikea koko tähän hommaan?
Otsikko: Vs: Touran 2007 takanavan pultti xzn17 vai 18
Kirjoitti: tapanixxx - 27.09.18 - klo:09:15
M18
Otsikko: Vs: Touran 2007 takanavan pultti xzn17 vai 18
Kirjoitti: o.b. - 27.09.18 - klo:09:22
https://www.micksgarage.com/blog/project-gti-how-to-replace-your-rear-wheel-bearing (https://www.micksgarage.com/blog/project-gti-how-to-replace-your-rear-wheel-bearing)

Tuon myös tuon mukaan XZN18 pitäisi sopia ja XZN14 navan kiinnitysmuttereihin.

Kuusiokoloissa käytetään M17 takanavanpulteissa tai sitten normi kuusikulmaista M27 jos oikein muistan.
Otsikko: Vs: Touran 2007 takanavan pultti xzn17 vai 18
Kirjoitti: o.b. - 27.09.18 - klo:10:08
Korjausta sen verran, että XZN14 tarvitaan sen jarrusatulan kannakkeen irrottamiseen, jotta levyn saa pois tieltä 8)
Otsikko: Vs: Touran 2007 takanavan pultti xzn17 vai 18
Kirjoitti: Tommi87 - 28.09.18 - klo:15:54
Kyllä näin oli. Ja Puuilosta sai halvimmalla hylsyn joko lyhyenä tai vähän pitempänä 6,90e/kpl