VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: JKK - 23.09.18 - klo:00:53

Otsikko: Ratin päivitys facelift-malliin
Kirjoitti: JKK - 23.09.18 - klo:00:53
Auto on alkupään 4/2009 -mallinen Scirocco, jossa on vanhanmallinen MF-ratti.

Onnistuuko ratin päivittäminen tuoreempaan FL-malliin ilman suurempaa kikkailua? Toimiiko airbagit ja ratin nappulat ilman kaapelimuutoksia?