Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: JKK - 23.09.18 - klo:00:53
Otsikko:
Ratin päivitys facelift-malliin
Kirjoitti:
JKK
-
23.09.18 - klo:00:53
Auto on alkupään 4/2009 -mallinen Scirocco, jossa on vanhanmallinen MF-ratti.
Onnistuuko ratin päivittäminen tuoreempaan FL-malliin ilman suurempaa kikkailua? Toimiiko airbagit ja ratin nappulat ilman kaapelimuutoksia?
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat