VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Mikko82 - 02.09.18 - klo:14:09

Otsikko: Passat 2006 2.0Tdi 4Motion kaasuläpän- ja hehkujen vikakoodi.
Kirjoitti: Mikko82 - 02.09.18 - klo:14:09
Moi,

Pitäisi vaihtaa uusi kaasuläppä autoon kun ei mennyt puhdistuksella ja sytyttää aina moottorinhäiriövalon. Jos jollain on vastaavasta kokemusta niin ostitko korjaamolta käytetyn vai saako jostain edullisesti uuden?

Autossa välkkyy useasti myös hehkuvalo mittaristossa, mutta ei aina. Onko tähän jollain jotain vinkkiä antaa tai henkilökohtaista kokemusta?

Kiitos jo etukäteen!
-Mikko
Otsikko: Vs: Passat 2006 2.0Tdi 4Motion kaasuläpän- ja hehkujen vikakoodi.
Kirjoitti: M_M - 02.09.18 - klo:14:20
Se hehkuvalon vilkkumisen syy selviää kun lukee VCDS:n avulla autosta vikakoodit.

Sillä samalla työkalulla sen kaasuläpän perusasentokin täytyy opettaa, putsaamisen jälkeen. Kai se sentään tehtiin? Jos kaasuläpän irrottaa ja rassaa puhtaaksi ja laittaa takaisin eikä tee sopeutusta, niin ihme on jos toimii kunnolla.