Moi,
Pitäisi vaihtaa uusi kaasuläppä autoon kun ei mennyt puhdistuksella ja sytyttää aina moottorinhäiriövalon. Jos jollain on vastaavasta kokemusta niin ostitko korjaamolta käytetyn vai saako jostain edullisesti uuden?
Autossa välkkyy useasti myös hehkuvalo mittaristossa, mutta ei aina. Onko tähän jollain jotain vinkkiä antaa tai henkilökohtaista kokemusta?
Kiitos jo etukäteen!
-Mikko
Se hehkuvalon vilkkumisen syy selviää kun lukee VCDS:n avulla autosta vikakoodit.
Sillä samalla työkalulla sen kaasuläpän perusasentokin täytyy opettaa, putsaamisen jälkeen. Kai se sentään tehtiin? Jos kaasuläpän irrottaa ja rassaa puhtaaksi ja laittaa takaisin eikä tee sopeutusta, niin ihme on jos toimii kunnolla.