Hei! päivitin soittimeen uuden firmwaren ja kartat. sen jälkeen ajotietokoneen näytöllä ei oo näkyny kompassia, ajo-ohjeita navilta eikä soittimen soittamien kappaleiden tietoja. Auttaiskohan uudelleen asennus vai voisiko kyseessä olla joku ohjelmointijuttu? ei kehtais alkaa kaikkia uudelleen asentamaankaan, tietysti pitää sekin kokeilla jos ei muu auta.
Onko kellään muulla käyny vastaavaa? SW-versio 5274 jos sillä merkitystä. Alunperin oli 5238 ja HW H09.
Firmware päivitys usein nollaa laitteen asetukset. Aseta ne uudelleen ja eiköhän laite ala jutella mittariston kanssa.
Mikähän asetus pitäs olla päällä jotta tulisivat ajotietokoneen näytölle? en kyllä oo keksiny vaikka valikot sataan kertaan selannu läpi.
Ei se laitteen valikoista löydy, vaan VCDS:n avulla. Veikkaan että liittyy siihen, käytetäänkö BAP-protokollaa mittariston kanssa viestimiseen vai ei. Sen pitää olla oikein jotta viestit kulkevat.
Nuo kaikki asetukset/koodaukset luultavasti nollautuvat kun firmiksen päivittää.
Lainaus käyttäjältä: M_M - 03.08.18 - klo:12:37
Ei se laitteen valikoista löydy, vaan VCDS:n avulla. Veikkaan että liittyy siihen, käytetäänkö BAP-protokollaa mittariston kanssa viestimiseen vai ei. Sen pitää olla oikein jotta viestit kulkevat.
Nuo kaikki asetukset/koodaukset luultavasti nollautuvat kun firmiksen päivittää.
Sehän se oliki.. sain ohjelmoitua köyhän miehen vcdssällä eli obdelevenillä. Hienoa, että löytyy aina joku joka osaa auttaa.