VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Navigointi => Aiheen aloitti: FabiaCombi15 - 02.08.18 - klo:11:20

Otsikko: Swing ja navigointi
Kirjoitti: FabiaCombi15 - 02.08.18 - klo:11:20
Olen perjantaina saamassa alleni Skoda Fabia Combin, jossa tuo Swing-audiojärjestelmä.
Jos olen oikein ymmärtänyt navigointia siihen ei puhelimesta saa...
Eli miten olette hoitaneet navigaattorin? Ostaneet erillisen? Ostaneet tuon Swingin tilalle jotain?
Ja onko musiikin laatu kännykästä selvästi huonompi, kuin itse laitteen radiosta?
Ja onko suositella hyvää navia?
Otsikko: Vs: Swing ja navigointi
Kirjoitti: Enhancer - 03.08.18 - klo:09:47
Puhelimen navigointi varmaankin hoitaa homman? Ã,,äni kulkee puhelimesta kuitenkin soittimeen bluetoothilla niin saat ääniopastukset halutessasi kaiuttimista.