En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta avaimessa paha vika. Tyhjentää pariston jo parissa vk.
Voikohan sille ite mitään tehdä, kun ei viitti uuttakaan ostaa kun maksaa 240â,¬ >:(
Järjetön hinta siis ja kun toinen toimii niin ei viitti hankkia.
Minkä ikäinen auto?
Mut pitäis kyllä takuuseen saada uusi avaimen käyttöikä ei voi olla mikään 5 vuotta, jos ei muuten suostu merkkiliikkeessä niin sit kuluttajansuojan kautta.
Joulukuussa 13 rekisteröity. Eli tuskin takuuseen menee.
Ei tullut kysyttyäkään asiaa, kun liikkeessä kävi.
Onnistuuko kuin vanhemmissa, elektroniikkaosa ebaystä ja avain entisestä?