VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Aiheen aloitti: Mikko82 - 18.07.18 - klo:11:57

Otsikko: VW Passat 2011 xenon valojen korkeuden säätö.
Kirjoitti: Mikko82 - 18.07.18 - klo:11:57
Onnistuuko säätö itse manuaalisesti vai tarvitsee teettää korjaamolla? Katsastuksella tuli huomautus että toinen valo osoittaa liian ylös.
Otsikko: Vs: VW Passat 2011 xenon valojen korkeuden säätö.
Kirjoitti: Jultsu - 18.07.18 - klo:22:07
Kyllä sieltä umpioista pitäisi löytyä sekä korkeus- että leveyssuuntien säätöruuvit, ja ainakin pikkaisen vanhemmissa wolkkareissa niihin on päässyt suoraan käsiksi purkamatta mitään pois tieltä. Ohjekirja siis käteen.