Onnistuuko säätö itse manuaalisesti vai tarvitsee teettää korjaamolla? Katsastuksella tuli huomautus että toinen valo osoittaa liian ylös.
Kyllä sieltä umpioista pitäisi löytyä sekä korkeus- että leveyssuuntien säätöruuvit, ja ainakin pikkaisen vanhemmissa wolkkareissa niihin on päässyt suoraan käsiksi purkamatta mitään pois tieltä. Ohjekirja siis käteen.