Piti tämäkin päivä nähä,uskollinen sotaratsu ollu taloudessa 10wee ja ekan kerran hyyty tielle. Vikakoodi:19463 nokka-akselin tunnistin;ei signaalia,jatkuva.
Mistäs päin konetta lähen ettimään tätä asentotunnistinta?Näyttäs olevan yhellä ruuvilla kiinni koneenkupeessa?Jonku sortin kuva olis plussaa... ;D
Osa numerolla 10. tuossa kuvassa:
(https://preview.ibb.co/nnRDNJ/AWX_kansi.jpg) (https://ibb.co/kFrf2J)
Kiitos o.b hyvästä kuvasta,osa vaihdettu MUTTA ei lähde pirssi käynttiin vaikka kuinka sahaa.Huomioitavaa että kun virrat laittaa päälle niin takaa (polttoainepumpusta?) ei kuulu sitä surahdusta,mikä ainaki aina ennen on kuulunu.Onko heittää mitään villiä veikkausta mikä mättää?Autohan hyyty vauhdista suoraan eikä ole edes yskässy sen jälkeen.Dieseliäki on puolitankkia...
Onko koodit luettu osan vaihdon jälkeen? Antaako edelleen samalle anturille koodia?
Tankin siirtopumppua ei periaatteessa tarvita jos tandem on hyvässä tikissä, mutta oletan että tandem on alkuperäinen ja autolla ajettu päälle 400tkm?
Kaveri pääsee huomenna lukeen vikokoodit uudelleen...Mutta sain "autodata ohjelmalta" vikakoodille mahdolliset vian aihettajat. Eli Air gap,insecure sensor/rotor,wiring,CMP sensor. Eikös tuo air gap viittaa polttoaine letkuun?Että hörppiskö ilmaa.Pari vuotta sitten vaihdoin pari letkua filtteriltä kun oli rispaantunu.Pittääpä huomenna kurkkia taas pellin alle...
nii ja pirssillä ajettu 330 000
Air gap viitannee sensorin ja nokka-akselin väliseen etäisyyteen. Jos se on liian iso tai pieni niin ehjäkään sensori ei anna mitään järkeviä lukemia. Mutta vala se Autodata kuitenkin betonin sisään ja dumppaa järveen, sillä ei tee tämän konsernin autojen kanssa yhtään mitään.