VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: Kuvis - 23.06.18 - klo:10:08

Otsikko: Subbarin asennus Passat B8
Kirjoitti: Kuvis - 23.06.18 - klo:10:08
Auttakaapa joku joka tietää. Sain muutama viiko sitten uuden Passattin ja siihen pitäisi asentaa Subbari takaluukkuun. Ongelmana on mistä saa kaiutin signaalin? Malli on Higline ja soitin on Discover Media navilla. Ilmeisimmin kaikki liitännät tulee hansikaslokerossa olevaan yksikköön? Jos joku on asian kanssa jo puuhaillut niin vinkki olisi avuksi!
Otsikko: Vs: Subbarin asennus Passat B8
Kirjoitti: Esa N - 23.06.18 - klo:14:09
tuollta linkin takaa löytyy kuva, N liitin piuhat 2,3,6 ja 7

https://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=38180 (https://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=38180)
Otsikko: Vs: Subbarin asennus Passat B8
Kirjoitti: Kuvis - 24.06.18 - klo:18:16
Kiitoksia tiedosta!