Auttakaapa joku joka tietää. Sain muutama viiko sitten uuden Passattin ja siihen pitäisi asentaa Subbari takaluukkuun. Ongelmana on mistä saa kaiutin signaalin? Malli on Higline ja soitin on Discover Media navilla. Ilmeisimmin kaikki liitännät tulee hansikaslokerossa olevaan yksikköön? Jos joku on asian kanssa jo puuhaillut niin vinkki olisi avuksi!
tuollta linkin takaa löytyy kuva, N liitin piuhat 2,3,6 ja 7
https://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=38180 (https://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=38180)
Kiitoksia tiedosta!