VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: mkn86 - 04.06.18 - klo:17:57

Otsikko: B7 käyntihäiriö?
Kirjoitti: mkn86 - 04.06.18 - klo:17:57
Vkonloppuna meni venttiilikopan tiiviste ja tulpat ui öljyssä..Nyt on uusi tiiviste ja tulpat mutta nyt syttyi moottorin vikavalo ja herjaa 0171 - system too lean bank 1 koodia? Ilmeisesti imupuoöen vuotoa mutta mistä pitäisi lähteä etsimään ensin? Vika tosiaan ilmestyi tuon tiiviste ongelman perään..Liitokset on katsottu.

P-asennossa käynti välillä normaalia ja välillä käy ”melkeen kuin kolmella pytyllä..Käynti suht normaalia kun d-asennossa.

Nyt tarvitaan jelppiä kun tarttis ylihuomenna lähteä pidemmälle reissulle ja ekasta huollosta sanottiin et ens viikolla ehditään kattomaan..
Otsikko: Vs: B7 käyntihäiriö?
Kirjoitti: TDiih - 24.06.18 - klo:05:33
Mikäköhän kone mahtaa olla kyseessä? Mulla auttoi kun ostin alla olevan osan 1.8T BFB-koneeseen. Mikä tahansa noista putkista voi olla melko hapero, erityisesti nro 1.

https://m.ebay.co.uk/itm/AUDI-TT-A4-1-8T-ENGINE-BREATHER-AIR-INLET-VALVE-035103245G-A570-/201819103892?_mwBanner=1&_rdt=1