Nyt lämpöisillä keleillä ilmastointi alkanut puhaltaa yhtäkkiä ihan kuumaa ja kosteaa ilmaa sisälle. Alkuun tulee ihan normaalisti kylmää viileetä/kylmää mutta sitten muuttuu ilma niinkuin saunassa olisi? Missähän mätää?
Superb 2008 tsi autona
Kiitos
Varmasti oikeimman vastauksen saa oikeassa ilmastointi huollossa. Tuskin kotikonstein paljon autettavissa.