VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: Juikki - 15.05.18 - klo:20:29

Otsikko: Ilmastointi häiriö
Kirjoitti: Juikki - 15.05.18 - klo:20:29
Nyt lämpöisillä keleillä ilmastointi alkanut puhaltaa yhtäkkiä ihan kuumaa ja kosteaa ilmaa sisälle. Alkuun tulee ihan normaalisti kylmää viileetä/kylmää mutta sitten muuttuu ilma niinkuin saunassa olisi? Missähän mätää?
Superb 2008 tsi autona
Kiitos
Otsikko: Vs: Ilmastointi häiriö
Kirjoitti: Räiskis - 15.05.18 - klo:20:57
Varmasti oikeimman vastauksen saa oikeassa ilmastointi huollossa. Tuskin kotikonstein paljon autettavissa.