Ennakko kyselyä. Roomsteriin olisi tulossa ko.soitin. Näkyykö siinä mittarien välissä olevassa ruudussa esim.navigointi suunta vai pitääkö sörkkiä softalla? Roomsteri on -08 (1.9 Tdi)
vastaan itselleni...joo,ei näy asemat eikä volumen säätö! Vaatii siis jotain käpistelyä hmm...
Ps.Tietääkö joku,kun sammuttaa auton niin soitin jää päälle.Täytyy erikseen sammuttaa. Onko tuolle joku asetus jossain? Päälle saa ilman avaimia.
Se riippuu mittaristosta, jos on iso näyttö niin koodauksella navigoinnin ja biisitiedot ym saa näkyviin.
Koodauksesta varmaan riippuu tuokin, miksei se sammuta itseään automaattisesti.
Ainakin can-väylälle tulee kertoa, että siellä on navikka pelkän radion sijaan.
Kiitos tiedoista. Nyt täytyy löytää Oulusta joku VCDS käyttäjä :)
Onko tietoa,että onko soitin can bus 2.0 vai 1.6?