Tuommoisen videon löysin:
Audi A3 Driver Information System (http://www.youtube.com/watch?v=OUcR_AMYGC8&feature=related#ws)
Siitä jälkiasentaan vain... oma on vieläki vaihees ::)
Tommonenhan tuossa omassa kulkineessa on. Eipä tuota juurikaan tule räpellettyä, tietysti tuolta saa tiettyjä asetuksia tehtyä "helposti". Näin talvisaikaan saa esim. pyyhkimet service asentoon, jäiden irrotamiseksi, kun jaksaa riittävän kauan kikkailla tuon informaation systeemin kanssa. On muuten yksi äärimmäisen pieni ja samalla ärsyttävä Audi ominaisuus nuo pyyhkijät konepellin reunan alla piilossa.
Helpommin saa golffissa kun hipaisee pyyhinviikseä sammutuksen jälkeen alas... ja vips pyyhkimet on ylhäällä.
Miks se on pitäny kätkee valikon uumeniin heh ::)
Enitien tuosta lienee hyötyä oem-navin kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Tos® - 11.01.11 - klo:15:28
Enitien tuosta lienee hyötyä oem-navin kanssa.
Joo, silloin näkyy ajotietokoneen näytössä seuraava kääntyminen ja kadunnimi jne.