VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia II (04-13) => Aiheen aloitti: JiipeeS - 04.02.18 - klo:22:06

Otsikko: Valojen säätö
Kirjoitti: JiipeeS - 04.02.18 - klo:22:06
Xenon valot ja automaattisäätö käynnistäessä käy alhaalla ja nousee ylös, mutta jää sinne, joten valot näyttävät aivan liian ylös.. akseliston anturit tsekattu ja ovat ehjät.. missähän vika ?  onkohan näissä lainkaan käsinsäätö ruuveja tai vipuja tms ?  jotta saisi säätöä alemmas ?
kyseessä -06 Octavia
Otsikko: Vs: Valojen säätö
Kirjoitti: Tos® - 05.02.18 - klo:11:22
Valoja on varmaan sörkitty aikaisemmin ilman testeriä, jonka vuoksi ne harottaa mihin sattuu.
VCDS:llä tasaisella alustalla ensin perussäätö, jonka jälkeen korjataan korkeus umpioiden säätöruuveista.

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/xenonalignment.html (http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/xenonalignment.html)