Xenon valot ja automaattisäätö käynnistäessä käy alhaalla ja nousee ylös, mutta jää sinne, joten valot näyttävät aivan liian ylös.. akseliston anturit tsekattu ja ovat ehjät.. missähän vika ? onkohan näissä lainkaan käsinsäätö ruuveja tai vipuja tms ? jotta saisi säätöä alemmas ?
kyseessä -06 Octavia
Valoja on varmaan sörkitty aikaisemmin ilman testeriä, jonka vuoksi ne harottaa mihin sattuu.
VCDS:llä tasaisella alustalla ensin perussäätö, jonka jälkeen korjataan korkeus umpioiden säätöruuveista.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/xenonalignment.html (http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/xenonalignment.html)