Auto on Passat-07 ja soitin on kiinni autossa.acc piuha ei oo kytketty ni pistoke on kiinni ni soi.se pitää ottaa irti sammuttamiseen.ennen toimi silleen et avain paikalle ni toimi ja avain pois ni sammu.ei muutettu mitään piuhoja välissä.ei oo ees nappia mistä sammuttaa ku iso näyttö ilman nappeja.eli mikä avuksi?