VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Crafter => Aiheen aloitti: Jamessi - 01.12.17 - klo:19:48

Otsikko: Crafterin tavaratilan valo
Kirjoitti: Jamessi - 01.12.17 - klo:19:48
Hei,

Uutta valoa asentaessani taisin tehdä jonkin sortin oikosulun :'(
Kaikki sulakkeet ovat ehjiä mutta silti valon johdoille ei enää tule virtaa.
Valossahan on se viivästetty himmennin systeemi, joten olisikohan se boksi kärvähtänyt.
Mutta missähän se mahtaa sijaita? ja mistä vikaa kannattaisi etsiä?