Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Crafter => Aiheen aloitti: Leader dog - 26.11.17 - klo:20:43
Otsikko: EGR-jäähdytin
Kirjoitti: Leader dog - 26.11.17 - klo:20:43
Jaahas, nyt Crafterista pehmeni EGR-jäähdytin, hukkaa jäähdytysnestettä 0,5 l. / viikko.... vakuuttavaa on sakemannien laatu. Laakkosella luultavasti maksaa hunajaa.