Tilattu 16.07.2010
Luovutus 03.01.2011
Adventure + :
Candy White
Tavaratilan ja matkustamon väliverkko
Lämmitettävä tuulilasi
Climatronic - kaksialue automaatti-ilmastointi
Webasto Thermo Top Evo 5 +T100
Dolomite-kevytmetallivanteet (Kesä)
Spectrum-kevytmetallivanteet (Talvi)
Tavaratilan kumimatto
Roiskeläpplät
Poljinpinnat terästä, kumiset liukuesteet
Vasen jalan lepopaikka, terästä/kumiset liukuesteet
Visarointi vispaus kuin käynnystä virran
(jälkiasennus)
Sumuvalojen käntyminen mutkassa
(jälkiasennus)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 05.01.11 - klo:12:50
Lämmitettävä tuulilasi
Mites paksut langat noissa nykyään on? Saisitko noista jotenkin jopa kuvan otettua? Meidän Fordissa tuollainen on ja vaikka ihan kiva onkin, niin jos langat eivät ole pienentyneet vuosien aikana (vm 2006) merkittävästi niin jää kyllä seuraavaan ottamatta.
Vihdoinkin! :D Onnittelut nyt uudesta pirssistä. Kuvia odotellessa. ;)
Mites nyt tämä talvi, aiotko pärjätä ilman akkulaturia?
Lainaus käyttäjältä: njs - 05.01.11 - klo:13:13Mites paksut langat noissa nykyään on? Saisitko noista jotenkin jopa kuvan otettua? Meidän Fordissa tuollainen on ja vaikka ihan kiva onkin, niin jos langat eivät ole pienentyneet vuosien aikana (vm 2006) merkittävästi niin jää kyllä seuraavaan ottamatta.
Kyllä ne muistaakseni VAGeissa on hieman pienemmät, mutta itseäni ne ei oo häirinny Fordissakaan, enemmän se likainen tuulilasi ärsyttää. ::)
kappas vain kyllä pitäisi ostaa semmoinen
defa akkuvahti.. + asennus 230Euro
Lainaus käyttäjältä: tibis - 05.01.11 - klo:13:26kappas vain kyllä pitäisi ostaa semmoinen
defa akkuvahti.. + asennus 230Euro
Eihän se siis pakollinen ole mutta aattelin nyt vain että jos tulee paljon lyhyttä ajoa ja Webasto hoitaa lämmityksen niin akku ei tyhjenisi. ::) Tuolta voi katsoa vinkkejä. (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=754.0)
Nyt on kuvat täällä, vähää hankala kuin pitää pienentä kuvat vaik on känykkällä ottaanut..
Säättää ja lähetän myös känykkällä.
Onneksi olkoon tibis, hieno auto. :)
Kyllä se akkulaturi kannattaa ostaa jos on webasto tai eberi lämmitin autossa, näin kylmillä ilmoilla lataus vähintään kerran viikossa, niin akku pysyy kunnossa.
Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 05.01.11 - klo:22:47
Onneksi olkoon tibis, hieno auto. :)
Kyllä se akkulaturi kannattaa ostaa jos on webasto tai eberi lämmitin autossa, näin kylmillä ilmoilla lataus vähintään kerran viikossa, niin akku pysyy kunnossa.
Kiitos Pekka T :)
Akkulaturi on työnalla jo
mitäs mieltä olette näistä spectrum aluvannesta? Olisi halunut 17" mutta 16" turvalisempi ja
helpompi ajaa.
Hienolta näyttää Yeti valkoisena! Onneksi olkoon vain uudesta hienosta autosta :)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 06.01.11 - klo:12:12
mitäs mieltä olette näistä spectrum aluvannesta? Olisi halunut 17" mutta 16" turvalisempi ja
helpompi ajaa.
Kun katsoo toista kuvaa ylhäältä, niin hyvältä näyttää. Mukavan pallomaiset pyörät Yetiin, minun mielestäni sopii hyvin "maasturi"-tyyliin.
Mutta minä olenkin aina kannattanut 16" vanteita Yetiin, mutta makuasia josta muitakin mielipiteitä on. Asiasta on väännetty aikaisemmin kunnolla :D.
Onnittelut Tibikselle, nätti Yeti ja candy white sopii tuohonkin passelisti!
Pitkä odotuksesi siis palkittiin. ;)
Onnea tibis uudesta Yetistä! Valkoinen sopii hyvin Yetiin.
Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 06.01.11 - klo:13:19
Onnittelut Tibikselle, nätti Yeti ja candy white sopii tuohonkin passelisti!
Pitkä odotuksesi siis palkittiin. ;)
Kiitos paljon Peeveli :) Nyt on erittäin hyvä fliis kuin auto on mun.
Lainaus käyttäjältä: Tikka - 06.01.11 - klo:16:30
Onnea tibis uudesta Yetistä! Valkoinen sopii hyvin Yetiin.
Kiitos Tikka. Lumimies pitää olla valkoinen :)
Onnea Tibisille uuden perheenjäsenen johdosta! ;) Hieno on!
Pekka T:
LainaaKyllä se akkulaturi kannattaa ostaa jos on webasto tai eberi lämmitin autossa, näin kylmillä ilmoilla lataus vähintään kerran viikossa, niin akku pysyy kunnossa.
No huh huh! :o Siis eihän se varmasti väärin ole akkua kerran viikossa ladata, mutta kylläkin täysin turhaa.
Mulla on Jetassa ollut Webasto uudesta asti ja neljäs talvi menossa samalla, alkuperäisellä akulla. En ole kertaakaan ladannut akkua ulkopuolisilla laitteilla. Eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut akun kanssa. Esim. työmatka vie n. 15 min ja Webasto lämmittää 30-40 min ennen ajoon lähtöä. Aina on käynnistynyt.
Joten Tibis: ei laturista haittaa ole, mutta ilmankin pärjää kyllä varmasti. Jos lämmität esim. n. 30min ja ajat 15 min, niin ei pitäisi akun temppuilla.
Lainaus käyttäjältä: JTjones - 06.01.11 - klo:17:48
Onnea Tibisille uuden perheenjäsenen johdosta! ;) Hieno on!
Pekka T:
No huh huh! :o Siis eihän se varmasti väärin ole akkua kerran viikossa ladata, mutta kylläkin täysin turhaa.
Mulla on Jetassa ollut Webasto uudesta asti ja neljäs talvi menossa samalla, alkuperäisellä akulla. En ole kertaakaan ladannut akkua ulkopuolisilla laitteilla. Eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut akun kanssa. Esim. työmatka vie n. 15 min ja Webasto lämmittää 30-40 min ennen ajoon lähtöä. Aina on käynnistynyt.
Joten Tibis: ei laturista haittaa ole, mutta ilmankin pärjää kyllä varmasti. Jos lämmität esim. n. 30min ja ajat 15 min, niin ei pitäisi akun temppuilla.
Kiitos tiedosta ja ilman muuta uskon jos näin on, mutta sit taas jos halua olla varma että ei koskan tapahtu ikävä
asiota niin sit voisi semmoinen ostaa.
Ajo nautinto oli kyllä tänään -10, niin kiva oli ajaa :) Ohituskaistalla auto lähti ohitaman tosi hyvin, ilman että tarvi paina kaasu kovin paljon.(Mikkeli-Heinola) Eläköön Yeti ja DSG. Ens viikko auto sa pesu ja kiilto +vahaus--- prkl en taidaa yeti sadaa pesu vielä kuin toi keli on + puolella
Hienolta näyttää tibiksen Yeti kuvissa. Valkoinen sopii todella hyvin tuohon autoon. Vanteet ovat minusta oikein asialliset myös. Kelpaa tuolla ajella !
Lainaus käyttäjältä: Markku J - 09.01.11 - klo:20:52
Hienolta näyttää tibiksen Yeti kuvissa. Valkoinen sopii todella hyvin tuohon autoon. Vanteet ovat minusta oikein asialliset myös. Kelpaa tuolla ajella !
kiitos ja kumarus :) Vanne sarja en tiedä jaksaako alkaa satsa kovin sen kummempi
sen näke sit ehkä kesällä.
Auto on ajettu nyt noin 2100km ja vielä on tosi iso nautinto :) Paljon kyllä on tullut
kilometrejä. Ens vkl Turku kutsu ja maaliskuu Poriin asti. Kuin ylenssä tule noin 16000km/v.
Eilen ajeli valkoinen yeti edellä, mietin et mitä tibiksen autossa on erilaista.. Kun se ei tehny yhtään samanlaista vaikutusta.. Tämä oli jotenkin ihan erimaailmasta kun se, vaikka samanlainen auto kyseessää.. Voi kai niissä eroja olla.. ;)
Hyvän näköinen valkoinen Yeti. Onnea uudelle autolle ja turvallisia kilometrejä!
Tibikselle onnittelut! Valkoinen sopii Yetiin hienosti. Oli itselläni toisena värivaihtoehtona mutta päädyin "pertti perushopeaan". Anna kilometrian tulla vaan, ajoa vartenhan se auto ostetaan. Mulla Yeti täytti viime perjantaina 1 v. ja sen kunniaksi oli se sai kunnon pesun ja vahauksen :) Tähän saakka on ollut huolettomat 38.000 km.
perus hopea on myös hieno, oli kyllä listalla kans
Aika isoja eroja hinnoista, ostin poljinpinnat terästä, kumiset liukuesteet, oliko 69Euro kuin muualla oli jotain
yli 150euro. Nämä oli metro-autosta ihan alkuperäinen skoda varuste. No asennus olisi ollut vehossa
hukeat 80Euro, mutta sit taas Das Auto huolto oy 25 euro. okey olisi kyllä tietysti voinut tehdä ihan itsekin
mutta laiska niin laiska. Esimäinen vuoshuolto sanoivat että maksaa 130Euro siihen kuuluu kaikki. Eikös siellä alkuperäisiä osat? En tiedä
Kohta Yeti saa VAGarena tarra, ilmaan muuta kuvia tänne sitten :)
Hmm minne pistäisi, takkaluukku lasiin vai takalasin sivussa? Mielipiteitä?
Itse laitan negatiiviset tarrat takasivulaseihin. Oikein hyvä paikka. :)
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 25.02.11 - klo:12:26
Itse laitan negatiiviset tarrat takasivulaseihin. Oikein hyvä paikka. :)
Näin olin myös miettinyt , takkalukku ei ehkä niin hyvä paikka
Keskitä tarra tuohon rekisterikilven poteron alapuolelle. Siinä on ihan hyvä ja näkyvä paikka.
Lainaus käyttäjältä: ATM - 25.02.11 - klo:13:25
Keskitä tarra tuohon rekisterikilven poteron alapuolelle. Siinä on ihan hyvä ja näkyvä paikka.
tilasin vaan noita vähää isompia vaan, että ei taida mahtu rekisterikilven poteron alapuolelle
Eilen länsiväylällä (illalla noin klo 19:30) oli valkoinen Octavia joka ohitti mut, joka sit
katsoi että kuka siellä ajaa. Olen aivan varmasti VAGarenalainen :) Tunnusta kuka se oli? ;)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 25.02.11 - klo:13:50
...joka sit katsoi että kuka siellä ajaa. Olen aivan varmasti VAGarenalainen :) Tunnusta kuka se oli? ;)
En ollut minä, mutta tunnustan että katson jokaisen Yetin kuljettajaa ja teen mielessäni lokerointia millaiseen ryhmään tulen piakkoin kuulumaan ;)
Elämä vaikeita kysymyksiä ;D
Auto on tosi likainen :'(, ja pari päivän päästä on reissu (noin 600km)... pitäiskö tänään viedä auto pesun? Niin Yeti ja mulla olisi hyvä mieli.. Tai odotaa ens viikkon
kuin Yeti sa vahaus?
Ei ole kyllä mitään järkeä autoa pestä nyt. Meidänkin ocujen värejä ei tahdo enää tunnistaa muttakun päivässä tulee itelle 150 kilsaa ja emännälle yli 200 niin ei ne puhtaana pysy... ;)
Lainaus käyttäjältä: tarzi - 10.03.11 - klo:21:34
Ei ole kyllä mitään järkeä autoa pestä nyt. Meidänkin ocujen värejä ei tahdo enää tunnistaa muttakun päivässä tulee itelle 150 kilsaa ja emännälle yli 200 niin ei ne puhtaana pysy... ;)
Näin on, viimeksi nyt kuin ajoin kotiin töistä päivälla niin lika tuli jatkuvasti tuulilasin.
Tiet voisi olla kuivat mutta ei niin ei. No huomenna tule vettä/lunta niin ehkä auto tule vähäsen "puhtampi"
Nyt auto sai Webasto Thermo Top Evo 5kw , aikasemmin oli 4kw :)
Huomenna on vahaus ja sisätila pesu :) Sit on Yeti hyvä tuulella, ainaki pari päivä kuin on taas
ihan likainen :-\
On se hieno :D kohta vahaus ja sisäpesu
Kuin en ollut ajanut Yeti pe,la ja su (doku reissu turku 22h ristely ;) la ja pe ihan doku bileet kotona). Niin tänään aamulla kuin pääsi ajamaan autolla niin fiilis oli kuin ensimäinen päivä silloin kuin ostin Yetiä. Perhana vaan kuin tuntuu paskalta kuin näi kivet kolahta lasille varman joka päivä.Onneksi ei ollut tullut mikä kivi-isku vielä lasin :-\
Minulle on vuoden aikana vaihdettu Yetiin jo tuulilasi. Sanoivat lasifirmassa, että Wag-autoissa ja joissain muissa menee tuulilasi tavallista herkemmin. Syynä ohuus ja osin kai materiaali. Suosittelen ehdottomasti erillistä lasivakuutusta. Jos kivi hajoittaa lasin, selviää omavastuulla, eli n 150E. Eikä mene bonuksia.
Lainaus käyttäjältä: karu898 - 28.03.11 - klo:16:31
Minulle on vuoden aikana vaihdettu Yetiin jo tuulilasi. Sanoivat lasifirmassa, että Wag-autoissa ja joissain muissa menee tuulilasi tavallista herkemmin. Syynä ohuus ja osin kai materiaali. Suosittelen ehdottomasti erillistä lasivakuutusta. Jos kivi hajoittaa lasin, selviää omavastuulla, eli n 150E. Eikä mene bonuksia.
Jos näin on, että Yetin tuulilasi hajoaa keskimääräistä helpommin niin onko tietoa kenen valmistama tuuulilasi olisi tunnettu kestävyydestään. Tilaan sitten katastrofin tapahduttua sellaisen tilalle. Itsellä on pari hyvää osumaa lasissa mutta yllättäen ei ole mitään hajonnut. Yksi ihan pieni piste alakulmassa on kertomassa yhden rekan renkaista lentäneestä varpusenkokoisesta kivestä ;)
Lainaus käyttäjältä: karu898 - 28.03.11 - klo:16:31
Minulle on vuoden aikana vaihdettu Yetiin jo tuulilasi. Sanoivat lasifirmassa, että Wag-autoissa ja joissain muissa menee tuulilasi tavallista herkemmin. Syynä ohuus ja osin kai materiaali. Suosittelen ehdottomasti erillistä lasivakuutusta. Jos kivi hajoittaa lasin, selviää omavastuulla, eli n 150E. Eikä mene bonuksia.
Jo ilman muuta lasivakuutus :) mulla on kaikki vakuutus mitä vaan voi olla.
Kuin on toi lämmin tuulilasi, se maksaa ihan hirvesti jos ostaa uusi lasi tilalle
Edit: lasi maksaa noin 900Euro
Tuohon Asterionin kysymykseen en osaa vastata. Mutta luulisin tuulilasiliikkeestä löytyvän kunnon ohjeet. Minulle pantiin automaattisesti Skodan alkuperäisvaruste särkyneen tilalle. Mutta jos jollain on vinkkiä tuulilasien kestävyyseroista, niin tietoa vaan tänne jaettavaksi.
Loppuisi nyt tämä duuni päivä että pääsee ajaa Yetin kanssa.
Ihan yksin siellä se seiso sillä parkkipaikkassa :-\
Lainaus käyttäjältä: Mäkkäri - 09.02.11 - klo:20:46
Tibikselle onnittelut! Mulla Yeti täytti viime perjantaina 1 v. ja sen kunniaksi oli se sai kunnon pesun ja vahauksen :)
sorry Mäkkäri en ole muistanut sano kiitos. Ja onnea 1v johdosta :)
Oli pakko ottaa kuva, kyllä Yeti on tosi hieno auto. Sama fiilis kuin sen sain 4.1 :)
Nyt on kesä renkaat ala, toi on myös ihan ok vanne, mutta haluasin ostaa toinen.
Lainaus käyttäjältä: tibis - 19.04.11 - klo:10:59
Oli pakko ottaa kuva, kyllä Yeti on tosi hieno auto. Sama fiilis kuin sen sain 4.1 :)
Nyt on kesä renkaat ala, toi on myös ihan ok vanne, mutta haluasin ostaa toinen.
Onko tuo sitten vähän liian pappamainen vanne tuollaiseen autoon ja sinun kaltaiselle ihmiselle?
Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 19.04.11 - klo:11:03
Onko tuo sitten vähän liian pappamainen vanne tuollaiseen autoon ja sinun kaltaiselle ihmiselle?
on se ehkä vähän. Jotenkin tylsä vanne. No täytyy katso jaksaako laitaa raha toisen vanne sarjan. Kyllä houkuttaa mutta täytyy miettii
Eilen taas sain kuula että yeti on tosi magee auto, 6 kaveri seisoi pihalla ja kaikki kysyi kaikki liityvä asioita autosta. Onko 4x4? TSI? Ja paljon muuta asioita.
3 näistä kaverit ei pyystynyt sadaa silmät pois autosta ja pyysi saako mennä istumaan.
Auto oli just ollut pesussa ja kiilto oli paljon :)
Sit myös kuin ajaan tuolla tien päällä niin huomaa että aika monta käntää päätä.
Olen erittäin onnelinen Yeti omistaja :D :D :D
Lainaus käyttäjältä: tibis - 29.04.11 - klo:10:29
Eilen taas sain kuula että yeti on tosi magee auto, 6 kaveri seisoi pihalla ja kaikki kysyi kaikki liityvä asioita autosta. Onko 4x4? TSI? Ja paljon muuta asioita.
3 näistä kaverit ei pyystynyt sadaa silmät pois autosta ja pyysi saako mennä istumaan.
Auto oli just ollut pesussa ja kiilto oli paljon :)
...
Noista kehuista huomaat, että Dolomite- vanteet sopii hyvin Yetiin. Ne ei vaihtamalla parane.
Itellä on nuo samat vanteet ja minusta ne on oikein hyvät. Yetin korkea kylkilinja vaatii jykevyttä vanteeseen, jotta tasapaino säilyy. Kyllä tuota oem- vannepalettia on oikeasti auton suunnitteluvaiheessa mietitty. Spitzberg ja Annapurna on hyviä myös, koska ohuempia puolia on riittävästi. Vastaavasti esim. 5 ohutta puolaa ei sovi Yetin tyyppiseen autoon mielestäni enää lainkaan.
Semmoinen update..
Auto ollut nyt 5 kk ja auto on ajettu 7000km. Vuodessa tule noin 15-16`km.
Kyllä on outoa, kattotellineessä on jotain häiskää.. Hapettuneita ovat. Helkama ei korjaa mitä kuulemma :-[ Pesussa ei menne pois. Mitä teen?
Menet valittamaan uudestaan nyrkin kanssa.
Lainaus käyttäjältä: tsiih - 19.05.11 - klo:06:27
Menet valittamaan uudestaan nyrkin kanssa.
:) jo metroauto pistää oma piikkin, katsotaan mitä tekevät
Täytyy kyllä sano että kuin oli 1/2011-3/2011 niin oli huikea kulutus. Webasto+ työmatka :o 7,5-9,06L/100km, webasto oli päällä 2-3 kerta päivässä ja ajomatka 25km per suunta. Sillon taas oli kova pakkainen.
Lainaus käyttäjältä: tsiih - 19.05.11 - klo:06:27
Menet valittamaan uudestaan nyrkin kanssa.
Totta, jos ei sovinnolla niin sitten pitää ryhtyä vaativaksi, todistakoot että tuo on sinun syytä tuo hapettuminen, lisäksi kun mainitset kuluttajaviranomaiset ja Karpot, siitä se solmu yleensä lähtee aukeamaan ;)
Lainaus käyttäjältä: Asterion - 19.05.11 - klo:15:13
Totta, jos ei sovinnolla niin sitten pitää ryhtyä vaativaksi, todistakoot että tuo on sinun syytä tuo hapettuminen, lisäksi kun mainitset kuluttajaviranomaiset ja Karpot, siitä se solmu yleensä lähtee aukeamaan ;)
Olen taas ehkä vähää liian kiltti mennä sanomaan. "todistakoot että tuo on sinun syytä tuo hapettuminen"
On aika hyvä pistää pöydälle
Hmm pitäiskö tilaa VAG-tarra tonne reg.kilpi? Olisiko liika?
Ei,anna mennä vain.
jos juot-et ajaa. Amanda(yeti) jää kotiin. Tämä mies lähtee baarin :D
Uudet polkimet noin 1kk sitten, nyt muistin ottaa kuva :)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 30.05.11 - klo:10:27
Uudet polkimet noin 1kk sitten, nyt muistin ottaa kuva :)
Muuttaa sisätilan ilmettä aika mukavasti. Itse tein saman modin V Variantiin.
Lainaus käyttäjältä: tibis - 30.05.11 - klo:10:27
Uudet polkimet noin 1kk sitten, nyt muistin ottaa kuva :)
Oliko tuo kaasupolkimen vaihto helppo rasti? Onnistuiko ilman mitään ohjeita? (Teräspoljinsetti odottaa asennusta.. kun saisi aikaiseksi)
Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 30.05.11 - klo:11:49
Oliko tuo kaasupolkimen vaihto helppo rasti? Onnistuiko ilman mitään ohjeita? (Teräspoljinsetti odottaa asennusta.. kun saisi aikaiseksi)
on se helppo, joku ruuvi irti. Mutta olin niin laiska että das auto huolto laitoivat kiinni.
Yeti ollut nyt melkein 6kk, ja yhtää juhla on ollut. Auto on mahtava ja en vaihtaisi pois, never.
Auto on ajettu nyt hukeat 8100km, eli noin 16000km/vuosi.
Vaimo jo sanoi että pitäiskö hankki toinen. :)
pisteitä annan Yetille 9 1/2. Olen erittäin happy :D
Tänään tuli tieto että kattokaiteet menne vaihton :) ja takuu maksaa koko homma. :)
Hieno juttu, tibis. Näinhän sen piti mennäkin jo alunperin "firman piikkiin". :)
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 07.06.11 - klo:20:07
Hieno juttu, tibis. Näinhän sen piti mennäkin jo alunperin "firman piikkiin". :)
näin on! Olipa vaikea prossesi. Saa kato mitä ne seuravaksi keksi jos tule jotain muita juttuja esin.
Milloin Yeti menee pajalle kattokaiteiden vaihtoon?
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 07.06.11 - klo:21:00
Milloin Yeti menee pajalle kattokaiteiden vaihtoon?
Ilmoitavat kuin kaiteet tulevat, eli kai pari viikko? Toivotavasti ennen juhannus niin Yeti näytää hienolta :)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 07.06.11 - klo:19:44
Tänään tuli tieto että kattokaiteet menne vaihton :) ja takuu maksaa koko homma. :)
Asiaa, näinhän homman olisi pitänyt mennäkkin ilman suurempia ponnisteluita. Hyvä näin, että saat kattokaiteet kuntoon. Mulla tuulilasinvaihtoprojekti taitaa hieman venähtää. Maanantaina vein aamulla Yetin Veholle lasinvaihtoon ja luvattiin tiistaille. Maanantai-iltapäivällä päällikkö ilmoitti, että heille tullut lasi olikin jo valmiiksi rikki ja uusi pitää tilata, josko olisi keskiviikkona asennettavissa?? No tänään tuli uusi puhelu jossa samainen päällikkö ilmoitti, että nyt ei asia mene oikein putkeen. Tilattu lasi seilaa jossainpäin suomea Matkahuollon kyydissä, mutta kukaan ei tiedä varmaksi, että missä ja koska lasi on Veholla. Lasia kuulemma etsitään. No ei se mitään, ajelen vuokra-autolla vakuutusyhtiön piikkiin, kunnes lasi on saatu autoon kiinni. Ja jos vakuutusyhtiö ei korvaa kaikkea vuokra-autosta aiheutuneita kuluja, menevät ne sitten Vehon maksettavaksi, näin ne asiat pitää mielestäni hoitaa, ettei asiakas joudu kärsimään rahallisesti. No se siitä.
Vuokra-autosta hieman. Se on Skoda Octacia Combi ja varustettu 1,2 TSI moottorilla. Nyt kun olen ajellut parin päivän aikana kohta 300 km niin en yhtään ihmettele, että moottoria kehutaan joka paikassa. Sehän on suorastaan käsittämätön pakkaus ollakseen 1,2 litrainen. Toki 2 litraiseen diisseliin on vähän huono verrata mutta ainakin Octavian mallisessa matalassa kopassa se vie autoa todella iloisesti ja vieläpä hienon ja urheilullisen murinan saattelemana. Keskikulutuskaan ajotyyllilläni ei ole vielä noussut yli 7 litran. Hienon moottorin ovat tehneet, pakko myöntää. ;)
Lainaus käyttäjältä: Mäkkäri - 07.06.11 - klo:23:29
Mulla tuulilasinvaihtoprojekti taitaa hieman venähtää.
Mikäs siinä tuulilasissa on vika?
Lainaus käyttäjältä: tibis - 08.06.11 - klo:08:34
Mikäs siinä tuulilasissa on vika?
Siis talvella tieltä lentänyt kivi tai sepelinpala teki pienen jäljen lasiin ja muutaman kuukauden kuluttua se vain halkesi itsekseen yön aikana tallissa. Ei mitään valmistusvikaa tms. vaan ihan normi tapaus. Lasivakuutus korvaa lasinvaihdon 150 e omavastuulla josta vähennetään kolarittomien vuosien tuomat edut pois, maksettavaa 120e, lisäksi vakuutuksen liikkumisturva korvaa sijaisauton 100%.
:) :) tänään illalla the_raz pistää pihua auton kiinni ja Yeti saa:
1. Cruiser DOTiin
2.Visarointi vispaus kuin käynnystä viran
3. Sumuvalojen käntyminen mutkassa
:) :)
och sama på svenska :)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 08.06.11 - klo:13:04
:) :) tänään illalla the_raz pistää pihua auton kiinni ja Yeti saa:
1. Cruiser DOTiin
2.Visarointi vispaus kuin käynnystä viran
3. Sumuvalojen käntyminen mutkassa
:) :)
och sama på svenska :)
Toivotaan että ne toimii sinun autossa, tuota vakionopeussäätimen näyttöä ei välttämättä saa toimimaan.
Lainaus käyttäjältä: tibis - 08.06.11 - klo:13:04
2.Visarointi vispaus kuin käynnystä viran
Saa sitten käynnistäessä aafemma-fiiliksen. ;)
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 08.06.11 - klo:13:36
Toivotaan että ne toimii sinun autossa, tuota vakionopeussäätimen näyttöä ei välttämättä saa toimimaan.
Mikäs siinä on että ei saa toimimaan? Kiitos muuten, tarra sain tänään :)
Lainaus käyttäjältä: clima - 08.06.11 - klo:14:38
Saa sitten käynnistäessä aafemma-fiiliksen. ;)
Tai sitten superb-fiiliksen ;D
^ Ok, voi olla lähempänä totuutta. ;D
Lainaus käyttäjältä: tibis - 08.06.11 - klo:13:04
:) :) tänään illalla the_raz pistää pihua auton kiinni ja Yeti saa:
1. Cruiser DOTiin
2.Visarointi vispaus kuin käynnystä viran
3. Sumuvalojen käntyminen mutkassa
:) :)
och sama på svenska :)
Iso kiitos the_raz:lle.Mukava dude, kaikki toimi hyvin paitsi cruiser.
On kyllä aika cool mitä kaikki juttuja voi sinne auton ohjelmoida :)
Täytyy kyllä sano että ei Yeti ole mikä juoppo, tankki tyhjä ja 6,2L/100km jäi keskikulutus.
Olen aivan varmaa että kuin on näin lämmin voin sadaa että keskikulutus alkaa 5:llä, eli koko tankki :)
Talvella kuin käytää webasto ja -15-25c niin sillon on 7-8l/100. Yeti on selvästi kesä auto. Ei lumimies ;)
Huomenna odotan innolla juhannus matka hki-lappeenranta-pieksämäki-hki.
Ja paljon yeti meinaa syödä, ja kuin pitkälle pääsee yhellä tankkisellä kun matkalla
on moottoritie noin puolet. En taidaa usko että yhellä tankkisellä pääsee
olisko Yeti nätti jos laitaisi musta katto? :)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 23.06.11 - klo:10:23
olisko Yeti nätti jos laitaisi musta katto? :)
Minusta musta katto sopii Yetiin hyvin.. niinkuin toisen ketjun kuvasta näkyy. Ehkä tuossa pitäisi vielä b-pilari saada myös mustaksi, joko teippaamalla tai superskodan muovikuorilla.
(http://C:\oma\mustakattoYeti.jpg)
^Joo, vaatii minustakin tuon B-pilarin mustaamisen.
Lopputuloksena mielestäni paketti/maasturiautomaisuus vähenee. Onko se hyvä vai huono asia on sitten makuasia. Itse tykkään, että Yeti näyttää rehelliseltä maastoautolta ja en lähtisi teippailemaan. (Edit. Paitsi jos auton ulkonäkö alkaa joskus tökkimään voisin tehdäkin tuon muutoksen.)
Minäkään en lähtisi teippaamaan valkoista Yetiä. Siinä on vakiona sopivassa suhteessa valkoista ja mustaa.
Musta katto ja vielä B-pilarin teippaaminen saattavat aiheuttaa raskaan oloisen kokonaisuuden.
Lainaus käyttäjältä: Arcca - 23.06.11 - klo:10:52
^Joo, vaatii minustakin tuon B-pilarin mustaamisen.
Lopputuloksena mielestäni paketti/maasturiautomaisuus vähenee. Onko se hyvä vai huono asia on sitten makuasia. Itse tykkään, että Yeti näyttää rehelliseltä maastoautolta ja en lähtisi teippailemaan.
mulla on taas 50/50.. Mutta taas musta katto ja valkoinen auto sopiisi varmaan tosi hyvin. Harmi, vaan että ei ole kuvia.
Lainaus käyttäjältä: tibis - 23.06.11 - klo:10:57
mulla on taas 50/50.. Mutta taas musta katto ja valkoinen auto sopiisi varmaan tosi hyvin. Harmi, vaan että ei ole kuvia.
Kokeile niitä superskodan mustia b-pilarin paneeleita alkuun ja jätä katto valkoiseksi. Siinä ei korkealta putoa vaikka ei lopputulos lopulta miellyttäisikään. Näyttäisi olevan paneelisetti 67â,¬ rahteineen Suomeen.
kts. http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Skoda-Yeti-black-B-PILLAR-covers-KI-R (http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Skoda-Yeti-black-B-PILLAR-covers-KI-R)
Valkoisessa autossa tuokin muutos on paljoin isompi kuin omassa mato-ruskeassa. Tai hahmottele B-pilarin mustaus ensin vaikka jollain mustalla jätesäkin palalla.. saa silläkin jotain suuntia muutoksesta.
Juhannus matka on ajettu ja kyllä on tosi mukava ajaa, on erittäin hyvä tunne ajaa. Musikki soi ja auto kulkee hyvin, ja teho riitä hyvin. Keskikulutus jäin hyvin pieneksi omasta mielestä muistakaseni 6,7L, eli matka oli hki-lappeenranta-pieksämäki-hki. Pieni osaa 80km/h, suuri osa 100 ja 120km/h.
Vaimo sanoi myös että on kyllä mukava ollaa kyydissä. Vaimo ei jaksaa enää kuulla sanakaan Yetistä, kuulema puhun aivan liika autosta kaikki nyt mitä voi puhu :)
Yeti tuli samalla matkalla mittari täyteen 10000km, iiik eli vuodessa noin 16000-18000, onko paljon vuodessa?
Vähällä kulkee tibiksen Yeti. On se kumma miten keskikulutuksessa voi olla matka-ajossa paljonkin eroa samanlaisella moottorilla Yetien kesken.
Tuo 16000-18000 tuhatta vuodessa on aikalailla keskivertoajelua. Eiköhän tuo tuosta jonkin verran tule vähenemään, kun alkuinnostus laantuu, tai sitten ei. ;)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 28.06.11 - klo:09:29
iiik eli vuodessa noin 16000-18000, onko paljon vuodessa?
Hmmm....paljon - juuri tilasin 90 000 km huollon elokuulle 3/2010 Octavialle.... :-*
Lainaus käyttäjältä: Taky - 28.06.11 - klo:10:16
Hmmm....paljon - juuri tilasin 90 000 km huollon elokuulle 3/2010 Octavialle.... :-*
huhu aika paljon :o
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 28.06.11 - klo:09:50
Vähällä kulkee tibiksen Yeti. On se kumma miten keskikulutuksessa voi olla matka-ajossa paljonkin eroa samanlaisella moottorilla Yetien kesken.
Tuo 16000-18000 tuhatta vuodessa on aikalailla keskivertoajelua. Eiköhän tuo tuosta jonkin verran tule vähenemään, kun alkuinnostus laantuu, tai sitten ei. ;)
Pari päivän päästä laitaan tankkaus.comiin tiedot, sit saa ainaki oikeat luvut. Mutta sit taas Kuortti-kehä 3 alkun ei ole mukana siinä tankkauksessa. Eli kyllä kai sit olisi ollut jotain 6.7- 7,1L. Koska 7.4L oli kuin pistin nollille ja täysi tankki ja koko matka 125km/h.
Hmm ymmärräsitkö mitä kirjotin? :)
^ tibis, toki ymmärsin.
Tarkoitin yllä olevalla kommentilla sitä, kun esimerkiksi Karviksen Yeti oli melkoinen bensasyöppö normaalissakin ajossa ja toiset pääsee jopa 2-litraa vähemmällä.
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 28.06.11 - klo:11:41
Tarkoitin yllä olevalla kommentilla sitä, kun esimerkiksi Karviksen Yeti oli melkoinen bensasyöppö normaalissakin ajossa ja toiset pääsee jopa 2-litraa vähemmällä.
Karviksen case oli joku poikkeustapaus. Juhannusreissun meidänkin perhe heitti vaihteeksi Yetillä, ja näiden Tibiksen lukemien kanssa hyvin samanmoisilla lukemilla.
7.4L/100km oli tietysti kuin tulimme kehälle ei sillon tietysti kuin tankkasin...
Mutta jo ei nyt niin juoppo ole, mutta taas TDI olisi varman paljon vähemmin. Sama se sinänssä olisko 7L vai 8L, Yeti on vaan niin hyvä auto.
Outo, Yeti huoltossa eli noi kattokaidet vaihton..kuva tule myöhemmin. :)
Toinen auto tilalle Octavia 1.2 DSG, lapsi istuin mitä käytän myös Yetissä en millän saanut kiinni Octaviaan... outo. ??? jopa minä ja Metroauto dude yritti mutta ei tulos.
No oli pakko pistää sitten kiinni etuistuimeen, siihen kyllä sain. Miten voi ollaa mahd. että sama konserni auto ei saa sama istuin kiinni auton. Tosi outo.
Miksei sitä saanut kiinni Ocuun?
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 06.07.11 - klo:22:01
Miksei sitä saanut kiinni Ocuun?
turvavyö oli vaan liian lyhyt. Vaika minä ja huolto mies yritimme yhdessä vaika mitä eri keinoja
oli vaan pakko ottaa kuva, niin hieno :)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 07.07.11 - klo:12:45
turvavyö oli vaan liian lyhyt. Vaika minä ja huolto mies yritimme yhdessä vaika mitä eri keinoja
Jopas jotakin, meillä ei ollut ainakaan edellisessä Ocussa ongelmia vöiden pituuden kanssa...tietysti istuimissakin on paljon eroja. Toivottavasti vöitä ei ole tähän uuteen malliin lyhennetty :-\
Mikä istuin teillä on käytössä?
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 07.07.11 - klo:16:05
Jopas jotakin, meillä ei ollut ainakaan edellisessä Ocussa ongelmia vöiden pituuden kanssa...tietysti istuimissakin on paljon eroja. Toivottavasti vöitä ei ole tähän uuteen malliin lyhennetty :-\
Mikä istuin teillä on käytössä?
Britax taisi ollaa
No huhu :D nyt ehkä taitaa tulla uusi ennätys. Melkein puoli tankki ja keskikulutus on ¤6.1L.
Se mitä mua harmittaa on että miksi aina nollasin toi keskikulutus ja tankkin jälkeen :(
Yeti kulkee vieläkin (kopkop) erittäin hyvin. :D
Saako mutten LED-päiväajovalot Yetin?
Lainaus käyttäjältä: tibis - 14.07.11 - klo:13:40
Saako mutten LED-päiväajovalot Yetin?
Kyllä saa.
http://milotec.de/media/content/pdf/Yeti/89815.pdf?XTCsid=fee154d4381f80b4c8d8124615f70160 (http://milotec.de/media/content/pdf/Yeti/89815.pdf?XTCsid=fee154d4381f80b4c8d8124615f70160)
Lainaus käyttäjältä: jni - 14.07.11 - klo:15:02
Kyllä saa.
http://milotec.de/media/content/pdf/Yeti/89815.pdf?XTCsid=fee154d4381f80b4c8d8124615f70160 (http://milotec.de/media/content/pdf/Yeti/89815.pdf?XTCsid=fee154d4381f80b4c8d8124615f70160)
Niin jo sille jo, entäs siihen missä täällä hetkellä on ne päivävalot missä samassa on sumuvalot?
Lainaus käyttäjältä: tibis - 14.07.11 - klo:16:44
Niin jo sille jo, entäs siihen missä täällä hetkellä on ne päivävalot missä samassa on sumuvalot?
Tuohon Yeti päivävaloihin viime syksyllä tilasin led- polttimot ebaystä. Mutta antoivat vikailmoituksen asennuksen jälkeen, joten en jättänyt niitä paikoilleen. Niiden piti olla canbus yhteensopivat, mutta kattia kanssa.
Lainaus käyttäjältä: tibis - 14.07.11 - klo:16:44
Niin jo sille jo, entäs siihen missä täällä hetkellä on ne päivävalot missä samassa on sumuvalot?
Eipä taida (vielä) olla. Samaa systeemiä odottelen Superbiinikin.
Onko muuten kennellä hyvä vinkki, miten saa tahra pois penkkistä? Tai onko ihan skodalla oma tahra poistoaine?
Lainaus käyttäjältä: tibis - 26.07.11 - klo:19:39
Onko muuten kennellä hyvä vinkki, miten saa tahra pois penkkistä? Tai onko ihan skodalla oma tahra poistoaine?
Riippuu paljolti siitä minkälaisesta tahrasta on kyse? Eri tahroille löytyy erilaisia puhdistusaineita.
Tottakai täytyy olla skoda-merkkistä tahranpoistoainetta! Kaikki muut liuottavat kankaan puhki ;D
Jätä tämä naisesi huoleksi, oletan hänen pärjäävän muidenkin tahrojen kanssa ;D
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 26.07.11 - klo:20:14
Riippuu paljolti siitä minkälaisesta tahrasta on kyse? Eri tahroille löytyy erilaisia puhdistusaineita.
no poikan oksennus(aika vähää), ja pehmis. Oti mun kädestä kiinni ja siit lähti pehmis lenton svidu sanon minä . >:( >:(
Lainaus käyttäjältä: tibis - 26.07.11 - klo:21:23
no poikan oksennus(aika vähää), ja pehmis. Oti mun kädestä kiinni ja siit lähti pehmis lenton svidu sanon minä . >:( >:(
Jos et omin konstein uskalla kokeilla/saa puhtaaksi niin käytä fiksarilla pestävänä, ei ehdi noin vähäinen pestävä maksaa juuri mitään. Mulla maksoi Yetin apukuskin penkin pesu 20â,¬.
Mulla (tai oikeastaan puolisolla) kaatui punaista marjamehua keskelle apukuskin penkkiä. Sisustus beige... En uskonut ikinä lähtevän millään pois, mutta niin vain Autoglymin Interior Shampoolla lähti - ja kohtalaisen helpostikin. Suosittelen! Tosin muista merkeistä ei ole edes kokemusta.
Lainaus käyttäjältä: Sean80 - 26.07.11 - klo:21:30
Mulla (tai oikeastaan puolisolla) kaatui punaista marjamehua keskelle apukuskin penkkiä. Sisustus beige... En uskonut ikinä lähtevän millään pois, mutta niin vain Autoglymin Interior Shampoolla lähti - ja kohtalaisen helpostikin. Suosittelen! Tosin muista merkeistä ei ole edes kokemusta.
eikä siinä ole tullut mitä "merkki" käytön jälkeen?
:) näin kuin mittari oli 11111km :) Meiasin ottaa kuva, mutta sillon kuin känny kamera oli ready niin tietysti oli sillon 11112
Poika halua noin 3-4kerta viikkossa mennä aina etupenkkille kuin tule kotiin.
Taitaa poika tykkää Yetistä :)
^Ei ole omena kauas puusta pudonnut. Poika tullut isäänsä. ;)
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 02.08.11 - klo:19:33
^Ei ole omena kauas puusta pudonnut. Poika tullut isäänsä. ;)
totta, mutta outo on se että minä pienenä en välitänyt yhtään autosta. Se varman alkoi vasta
noin 4 vuotta sitten. :)
Wow yli 10000 kerta on tällää käynyt katsomassa, aika paljon mun mielestä :D
Niin ja mä varmaan 50 kerta.
Lainaus käyttäjältä: Sean80 - 26.07.11 - klo:21:30
Mulla (tai oikeastaan puolisolla) kaatui punaista marjamehua keskelle apukuskin penkkiä. Sisustus beige... En uskonut ikinä lähtevän millään pois, mutta niin vain Autoglymin Interior Shampoolla lähti - ja kohtalaisen helpostikin. Suosittelen! Tosin muista merkeistä ei ole edes kokemusta.
tänään kävin kysy toi tuote kolme eri paikkasta, loppu :( aikaa hyvä aine kai sitten
Lainaus käyttäjältä: tibis - 03.08.11 - klo:11:07
tänään kävin kysy toi tuote kolme eri paikkasta, loppu :( aikaa hyvä aine kai sitten
Mites Motonet? Sieltä pitäisi löytyä: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=60-2704 (http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=60-2704)
Lainaus käyttäjältä: Björn - 03.08.11 - klo:11:19
Mites Motonet? Sieltä pitäisi löytyä: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=60-2704 (http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=60-2704)
En ole, vähää syrjässä mutta sinne joku päivä :)
Miltä auto näytäisi jos ostaisi seuravat..hinta 636â,¬ ei paha
http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/yet-shins-y2.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/yet-shins-y2.jpg) (kahva)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-fogfr15.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-fogfr15.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/yet-stw-ftlg2.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/yet-stw-ftlg2.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-rlid.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-rlid.jpg)
Ja tietysti
http://www.superskoda.com/Skoda/SKODA-MERCHANDISE/Softshell-Jacket-Skoda-2011-Collection-L (http://www.superskoda.com/Skoda/SKODA-MERCHANDISE/Softshell-Jacket-Skoda-2011-Collection-L)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 12.08.11 - klo:14:52
Ja tietysti
http://www.superskoda.com/Skoda/SKODA-MERCHANDISE/Softshell-Jacket-Skoda-2011-Collection-L (http://www.superskoda.com/Skoda/SKODA-MERCHANDISE/Softshell-Jacket-Skoda-2011-Collection-L)
Näyttää pitkälti samalta kuin tuo Octavian mukana saamani takki mutta värit on erit, istuu todella hyvin päälle ja on hyvän näköinen sekä miellyttävä käyttää ulkona. Mutta kauppaan sen kanssa ei kertakaikkiaan voi mennä ellei kyseessä ole pikavisiitti, markettireissulla takkiin meinaa tukehtua :-\ Kyseinen ongelma tosin tulee esiin melkein kakissa kalvoasusteissa.
Lainaus käyttäjältä: tibis - 12.08.11 - klo:14:47
Miltä auto näytäisi jos ostaisi seuravat..hinta 636â,¬ ei paha
Hienolta.
Lainaus käyttäjältä: tibis - 08.06.11 - klo:13:04
1.Visarointi vispaus kuin käynnystä viran
2. Sumuvalojen käntyminen mutkassa
:) :)
Outo tänään illalla kuin lähdin liikkeelle, niin päivävalot ja ajovalot menni päälle yhtää aikaan. Enkä voinut sammuttaa päivävalot tietysti. En tuu nyt mitä mielen että onko jotain menny sekaisin kuin sain noi koodaukset?
Lainaus käyttäjältä: tibis - 15.08.11 - klo:21:19En tuu nyt mitä mielen että onko jotain menny sekaisin kuin sain noi koodaukset?
Kuski? ??? ;D
Noei, katsoitko vierestä mitä rasteja sinne ruutuihin laitettiin? Hyvin mahdollista että päivävaloihin on koodattu jotain lisäominaisuuksia. ::) Koita vispata sitä valokytkintä josko ne päivävalot sammuisi kun laittaa kytkimen päällä-asentoon.
Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 15.08.11 - klo:21:24
Kuski? ??? ;D
Noei, katsoitko vierestä mitä rasteja sinne ruutuihin laitettiin? Hyvin mahdollista että päivävaloihin on koodattu jotain lisäominaisuuksia. ::) Koita vispata sitä valokytkintä josko ne päivävalot sammuisi kun laittaa kytkimen päällä-asentoon.
Juu kyllä kuskin vika ;D
Jo eli koodasimme noi käntymisvalo tzymi
ja sit koodasimme että kuin on vilkku on päälle sammu päivävalot.
Lainaus käyttäjältä: tibis - 12.08.11 - klo:14:47
Miltä auto näytäisi jos ostaisi seuravat..hinta 636â,¬ ei paha
http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/yet-shins-y2.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/yet-shins-y2.jpg) (kahva)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-fogfr15.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-fogfr15.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/yet-stw-ftlg2.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/yet-stw-ftlg2.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-rlid.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/yet-rlid.jpg)
Ylläolevista omassa Yetissä..
http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg)
lisäksi..
http://www.superskoda.com/images/Plasty/5L0071329-3.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/5L0071329-3.jpg)
.. kyllähän nuo tarpeellisia on :)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg)
olisi kanssa hienot, mutta vähän arvokas somiste, koska noita ei voine itse asentaa?
Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 16.08.11 - klo:11:09
http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg)[/url]
olisi kanssa hienot, mutta vähän arvokas somiste, koska noita ei voine itse asentaa?
Tulee muistaakseni ruuveilla ja liimalla kiinni, varmaan se itse asentaminenkin on mahdollista mutta tarkkana pitänee olla. Yetiä ostaessani kyselin noilla hintaa ja olivat muistaakseni 580â,¬ asennettuna.
Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 16.08.11 - klo:11:09
Ylläolevista omassa Yetissä..
http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/kda630002.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/5l0071360-2.jpg)
http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg (http://www.superskoda.com/images/Interier/67201-3.jpg)
lisäksi..
http://www.superskoda.com/images/Plasty/5L0071329-3.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/5L0071329-3.jpg)
.. kyllähän nuo tarpeellisia on :)
http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg (http://www.superskoda.com/images/Plasty/faa630002.jpg)
olisi kanssa hienot, mutta vähän arvokas somiste, koska noita ei voine itse asentaa?
onko sulla kuva, olisi kiva nähdä? :)
onko mutten pyysynyt kunnolla kiinni noi tavarat? Paljon maksoi posti maksu?
Lainaus käyttäjältä: tibis - 16.08.11 - klo:11:27
onko sulla kuva, olisi kiva nähdä? :)
onko mutten pyysynyt kunnolla kiinni noi tavarat? Paljon maksoi posti maksu?
Otan kuvia jossain vaiheessa, mutta samalta ne näyttää kuin noissa superskodan kuvissa :)
Hyvin pysyy kiinni. Skodalla on myös oma kiinnitysaine, mutta ole itse käyttänyt "Permatex musta silikoni" silikoniliimaa.. siitä tulee semmoinen hieman joustava liimapinta. Ehkäpä tavallinen silikoni ajaisi saman asian, mutta tästä aineesta löysin suositteluja netistä. http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602318/0 (http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602318/0)
Varman päälle Skodan varaosatiskiltä alkuperäiset liimat osanumeroilla "HHA 381 018" + "HHA 381 015" (molemmat siis tarvitaan). Nuo superskodalta tilatut OEM osat sisältää yksityiskohtaiset asennussohjeet.
Rahdit on olleet isommilla tavaroilla jotain 25â,¬ luokkaa.. pikkusälä tulee maksikirjeenä 5â,¬ hintaan.
Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 16.08.11 - klo:11:56
Otan kuvia jossain vaiheessa, mutta samalta ne näyttää kuin noissa superskodan kuvissa :)
Hyvin pysyy kiinni. Skodalla on myös oma kiinnitysaine, mutta ole itse käyttänyt "Permatex musta silikoni" silikoniliimaa.. siitä tulee semmoinen hieman joustava liimapinta. Ehkäpä tavallinen silikoni ajaisi saman asian, mutta tästä aineesta löysin suositteluja netistä. http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602318/0 (http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602318/0)
Varman päälle Skodan varaosatiskiltä alkuperäiset liimat osanumeroilla "HHA 381 018" + "HHA 381 015" (molemmat siis tarvitaan). Nuo superskodalta tilatut OEM osat sisältää yksityiskohtaiset asennussohjeet.
Rahdit on olleet isommilla tavaroilla jotain 25â,¬ luokkaa.. pikkusälä tulee maksikirjeenä 5â,¬ hintaan.
Takapuskurin suojus on niin tuore superskoda tilaus, että odottaa hyllyssä vielä kiinnilaittoa. Aloin tämän keskustelun myötä miettimään tuota kiinnitystä. Osa on iso ja siihen kohdistunee jotain suksien yms. osumia talvella.. kestääkö silikoni? Taidankin laittaa Skoda varaosatiskin alkuperäiset liimat, eli "HHA 381 018" + "HHA 381 015".. just in case.
Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 16.08.11 - klo:22:18
Takapuskurin suojus on niin tuore superskoda tilaus, että odottaa hyllyssä vielä kiinnilaittoa. Aloin tämän keskustelun myötä miettimään tuota kiinnitystä. Osa on iso ja siihen kohdistunee jotain suksien yms. osumia talvella.. kestääkö silikoni? Taidankin laittaa Skoda varaosatiskin alkuperäiset liimat, eli "HHA 381 018" + "HHA 381 015".. just in case.
Miettin kans aivan sama asia :)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 16.08.11 - klo:10:46
Juu kyllä kuskin vika ;D
Jo eli koodasimme noi käntymisvalo tzymi
ja sit koodasimme että kuin on vilkku on päälle sammu päivävalot.
Terve. Jos koodasitte päälle sumuvalojen toimimisen kääntymisvaloina, niin silloin molemmat sumarit syttyvät kun laittaa peruutusvaihteen päälle. Se on normitoiminta ainakin Superbissa.
Lainaus käyttäjältä: jni - 17.08.11 - klo:09:49
Terve. Jos koodasitte päälle sumuvalojen toimimisen kääntymisvaloina, niin silloin molemmat sumarit syttyvät kun laittaa peruutusvaihteen päälle. Se on normitoiminta ainakin Superbissa.
Okey, mutta mun mielestä ei ollut peruutusvaihteen päälle sillon. Täytyy kato ens kerta mitä tekee. Kiitos
edit. Kyllä, aamulla katon toi homma ja kyllä näin tekee. Aika outo, miksi? Aivan turha.
tibis mietti taas, yli vai ali viimasuojaa talvea varten miettin?
Yeti logo on cool :)
jo kännyllä ottaanut kuva...
Kun on pakko niin on pakko ::)
svidu >:( iso kivi lensi ensin konepeltin ja sit osui tuulilasin..
Lainaus käyttäjältä: tibis - 11.09.11 - klo:17:48
svidu >:( iso kivi lensi ensin konepeltin ja sit osui tuulilasin..
Toi kyl ottaa melkoisesti pattiin, mutta minkäs teet :-[ meidänkin auton ikkunaan lensi kivi kun auto oli vasta 1 viikon ajossa, harmitti melkoisesti.
Ei ole kivoja nämä. Minäkin sain A7:n lasiin ihmeellisen kolmikyntisen kiven tms. alle 1 tkm ajettuna. Jätti tuulilasiin pelottavan kovaäänisellä kertakosketuksella 3 selkeää iskujälkeä. Minulla on joku kirous päällä, kun olen todennut aiemminkin, että kaikki uudet autoni saavat tällaisen korkkauksen Tuusulantiellä ennenkuin on 3 tkm mittarissa.
Seurava ostos tule olemaan
http://aani.nokia.fi/2011/09/13/nokia-istuu-rattiin-nokia-car-mode-sovelluksen-avulla/ (http://aani.nokia.fi/2011/09/13/nokia-istuu-rattiin-nokia-car-mode-sovelluksen-avulla/)
Mutta nyt tietysti puuttu Bolero, onko kennellä myytävä? ;D
Lainaus käyttäjältä: tibis - 14.09.11 - klo:11:11
Seurava ostos tule olemaan
http://aani.nokia.fi/2011/09/13/nokia-istuu-rattiin-nokia-car-mode-sovelluksen-avulla/ (http://aani.nokia.fi/2011/09/13/nokia-istuu-rattiin-nokia-car-mode-sovelluksen-avulla/)
Mutta nyt tietysti puuttu Bolero, onko kennellä myytävä? ;D
Tai jos ostat Boleron sijaan vaikkapa ebaysta Columbuksen, niin siinä on jo nuo toiminnot.
Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 14.09.11 - klo:12:00
Tai jos ostat Boleron sijaan vaikkapa ebaysta Columbuksen, niin siinä on jo nuo toiminnot.
mutta kuin en halua Columbuksen :D
Lainaus käyttäjältä: tibis - 14.09.11 - klo:12:03
mutta kuin en halua Columbuksen :D
Columbus on hyvä laite.. itse olen todella tyytyväinen swing => columbus päivitykseen.. kojelauta näyttää paljon paremmalta ja voi katsella musiikkivideoita ajellessa :)
Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 14.09.11 - klo:12:10
Columbus on hyvä laite.. itse olen todella tyytyväinen swing => columbus päivitykseen.. kojelauta näyttää paljon paremmalta ja voi katsella musiikkivideoita ajellessa :)
Niin tällää myös voi +netti + kaikki muut asiat mitä puhelimessa on. Suora bolerosta
14tkm ja auto ollut melkein 10kk
No huhu että auto on nyt hieno kuin on puhdas, IN LOVE :)
Vuodessa näköjään tule semmoiset 18000km.Yeti on vieläkin kiva ajaa erittäin hienonäköinen auto.Taidan ostaa lisää juttuja super skodalta kuin Yeti täytä vuosia :)
Huomenna mulla on ollut Yeti tasan vuoden :D
Eikä kautta yhtään, eläköön Yeti :D
Onneksi olkoon, tibis.
Meikäläisen hotorange täyttää vuoden 5.1. :D
mittarin tuli 18500KM, aika paljon kyllä mun mielestä :-\
Lainaus käyttäjältä: tibis - 03.01.12 - klo:12:01
mittarin tuli 18500KM, aika paljon kyllä mun mielestä :-\
Onnea Tibikselle ja autolle. Noista kilometreistä auto sen kuin paranee. Ei muuta kuin hanaaa!!!
Lainaus käyttäjältä: automaattori - 03.01.12 - klo:19:40
Onnea Tibikselle ja autolle. Noista kilometreistä auto sen kuin paranee. Ei muuta kuin hanaaa!!!
Kiitos paljon automaattori. :)
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 02.01.12 - klo:18:00
Onneksi olkoon, tibis.
Meikäläisen hotorange täyttää vuoden 5.1. :D
kiitos, paljon km sulla on tullut vuoden aikana?
No niin, huomenna "den vita baronen" :) saa ensimmäinen vuosi huolto.
Kilometrejä on noin 25000
Et päässyt huoltoon kutsussa 30.000 km? Vai vietkö Yetin ennen aikojaan huoltoon?
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 29.05.12 - klo:09:39
Et päässyt huoltoon kutsussa 30.000 km? Vai vietkö Yetin ennen aikojaan huoltoon?
Jo vien ennen 30`km, ei ole kyllä tullut kutsu.
Mootoriöily melkein loppu myös.
Sain huollon ajaksi laina Subaru Forester 2.0 TS XS. Ihan ok auto. Mutta ei
se kyllä yeti voittaa. Yetissä on enemmän"luxusta".
Yeti saa joku turbo päivitys, plus normi päivitys, pesu. En
jaksaa odota huomiseen :)
Lainaus käyttäjältä: tibis - 30.05.12 - klo:10:17
Sain huollon ajaksi laina Subaru Forester 2.0 TS XS. Ihan ok auto. Mutta ei
se kyllä yeti voittaa. Yetissä on enemmän"luxusta".
Yeti saa joku turbo päivitys, plus normi päivitys, pesu. En
jaksaa odota huomiseen :)
Saiko Yetin turbo uutta puhtia päivityksessä?
Lainaus käyttäjältä: MVA - 31.05.12 - klo:21:26
Saiko Yetin turbo uutta puhtia päivityksessä?
Kyllä tuntuu että olisi vähää parempi nyt, vaik ei se mitkän huono ennenkään :)
Tosi iso itku :'( Yeti menee myyntiin, nyt olisi kysymys?
Paljon voi pyytää? 30000 Km
Lainaus käyttäjältä: tibis - 15.09.12 - klo:09:55
Tosi iso itku :'( Yeti menee myyntiin, nyt olisi kysymys?
Paljon voi pyytää? 30000 Km
Miksi ihmeessä luovut Yetistäsi? ???
Otan osaa, tosi kurja juttu.
Autotalli.comissa näyttäisi olevan "vastaava" yksilö 25400â,¬ pyynnillä.
Lainaus käyttäjältä: headman78 - 16.09.12 - klo:15:51Miksi ihmeessä luovut Yetistäsi? ???
Taitaa olla elämän(tapa)muutokset taustalla...
Kävin tänään ei auto liikkeessä kysyy vähää hinta, kuin yksi myyjä huomasi siellä missä valot edessä ovat. Oli MAALI lähtenyt pois!!
Kai se nyt on takuu juttuja? 3-4cm matka ei ole maalia
Lainaus käyttäjältä: tibis - 21.09.12 - klo:15:18
Kävin tänään ei auto liikkeessä kysyy vähää hinta, kuin yksi myyjä huomasi siellä missä valot edessä ovat. Oli MAALI lähtenyt pois!!
Kai se nyt on takuu juttuja? 3-4cm matka ei ole maalia
Jos maali on irronut ilman mekaanista kulumista niin takuuseen menee.
http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/skoda/yeti/510323919 (http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/skoda/yeti/510323919)
Oho. Mitä on tulossa tilalle?
Lainaus käyttäjältä: jni - 27.09.12 - klo:18:20
Oho. Mitä on tulossa tilalle?
Elämä tilanne on mikä on, saa kato mitä tule tilalle... ehkä ei mitä :-\
Laita ilmo myös nettiauto.comiin niin saa varmasti kaupat nopeammin. :)