VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: artsakorso - 14.11.17 - klo:12:26

Otsikko: hehkuvalon vilkkuminen
Kirjoitti: artsakorso - 14.11.17 - klo:12:26
Siis äskeisen kysymyksn ajoneuvo vw passat vm 2004 2.0 tdi