Tyttöystävä osti tollasen -09 polon, ja tuli heti pari ongelmaa: onko normaalia, että pakille vaihdettaessa puhallin alkaa puhaltaa kovempaa? Mitä käytännössä tarkoittaa vikakoodi p0606? Keskuslukituksen kanssa myös ongelma, kuskin puolelta avattaessa/suljettaessa vänkärin ovi ei aukea/mene lukkoon. Kumminkin vänkärin puolelta kun avaa tai sulkee, toimii kuskin puolen lukko ???
E: Niin ja se ikkunaongelma; sähköikkunat ei aukea, kerran sain vänkärin ikkunan auki ja kiinni normaalisti..
Pakille laitettaessa auto kytkee puhaltimen sisäkierron päälle, millä estetään pakokaasujen sisälle tulemista. Siitä johtuu tämä äänentason nousu.
p0606 tarkoittaa viallista ohjainyksikköä, tästä syystä lasit ja keskuslukitus toimii miten haluaa tai on toimimatta. Pitäisi tarkistaa saranoista ovien johtosarjat ja ovien sisältä että sade ei ole uittanut niitä. Lisäksi lukoista on hyvä vcds:lla kattoa toimiiko mikrokytkimet. Jos noista ei löydy vikaa, on ainoa vaihtoehto tuon ohjainpurkin vaihto.
Lainaus käyttäjältä: Jonde - 22.10.17 - klo:14:32
Pakille laitettaessa auto kytkee puhaltimen sisäkierron päälle, millä estetään pakokaasujen sisälle tulemista. Siitä johtuu tämä äänentason nousu.
p0606 tarkoittaa viallista ohjainyksikköä, tästä syystä lasit ja keskuslukitus toimii miten haluaa tai on toimimatta. Pitäisi tarkistaa saranoista ovien johtosarjat ja ovien sisältä että sade ei ole uittanut niitä. Lisäksi lukoista on hyvä vcds:lla kattoa toimiiko mikrokytkimet. Jos noista ei löydy vikaa, on ainoa vaihtoehto tuon ohjainpurkin vaihto.
Kiitos täydentävästä vastauksesta. Jos tuo ECU nyt menee vaihtoon, onnistuu ilmeisesti itse eikä vaadi koodailuja?
Ja lisää ongelmia, kuskin ikkuna ei tahdo pysyä ylhäällä. Avasin pahvit, irroitin ikkunan nostimen moottorin jonka jälkeen käsin nostin ikkunan aivan ylös ja laitoin sitten moottorin takaisin paikalleen. Ikkuna valahtaa hieman alaspäin kun pamauttaa oven kiinni... Minkälainen systeemi tuo ikkunan nostaja kokonaisuudessaan on? Onko moottori ainut joka pitää ikkunaa ylhäällä? Tarkoitan, että eikö se niin mene että kun moottorin irroittaa niin ikkuna liikkuu vapaasti ylös ja alaspäin? Pitääkö tässä lähteä uutta moottoria ostamaan?
Löysitkö ratkaisun ikkuna/keskuslukko ongelmaan?