VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: Matteo - 14.10.17 - klo:12:59

Otsikko: 1,9 Tdi polttoainesuodin
Kirjoitti: Matteo - 14.10.17 - klo:12:59
Hjelppiä!
Meinasin viedä Skodani 1,9 TDi huoltoon, mutta tuli pulma. Etsiessäni pa-suodatinta varaosaliikkeet järjestään kysyvät, että minkä pituinen suodin on! On kuulemma 3 eri mittaa ja mikään vihje, tai malli ei kerro varmasti oikeaa varaosanumeroa suotimelle. Patruunan pituus on tiedettävä!
Minulla suodatinkotelo on n 17,5 sm korkea. Osaisiko joku sen perusteella kertoa sisäkalun pituuden? Se säästäisi paljon huoltoaikaa, kun asentajan ei tarvitsisi lähteä etsimään oikeaa suodinta!
Otsikko: Vs: 1,9 Tdi polttoainesuodin
Kirjoitti: Jultsu - 14.10.17 - klo:13:00
Automallin, moottorikoodin ja runkonumeron kertominen voisi helpottaa avun antamista.
Otsikko: Vs: 1,9 Tdi polttoainesuodin
Kirjoitti: Tzoo - 14.10.17 - klo:16:39
Kato siitä suodatinpurkista sen purkin varaosanumero.Sitte motonetin sivuilta katot suodattimen. Mun skodalle löyty näin.
Otsikko: Vs: 1,9 Tdi polttoainesuodin
Kirjoitti: Juzu84 - 17.10.17 - klo:18:52
Kyllä varaosaliikkeestä osataan varmasti antaa oikea suodatin jos kaivavat runkonumeron rekkarin avulla. Ammattitaidotonta toimintaa jos oikean suodattimen valinta jää asiakkaan harteille.
Otsikko: Vs: 1,9 Tdi polttoainesuodin
Kirjoitti: o.b. - 17.10.17 - klo:21:09
Liekö vielä akuutti, mutta tarkista suodattimen peltikuoresta valmistaja.

Jos se on kuvan mukainen UFI varaosanumerolla 3C0 127 400 C, niin sopiva suodatin on alkuperäisnumerolla 3C0 127 434

Jos taas purkin valmistaja on M+H ja varaosanumero 1K0 127 400 K, niin sopiva suodatin on 1K0 127 434 B

Katso lisää vaihtoehtoja toisesta kuvasta  ;D

Kuvan suodatin on Caddy -08 BLS moottorista


(http://preview.ibb.co/ifeQAm/3_C0127400_C.jpg) (http://ibb.co/bUHCqm)

(http://image.ibb.co/cvuE36/BXE_PA_suodatin.jpg) (http://imgbb.com/)
Otsikko: Vs: 1,9 Tdi polttoainesuodin
Kirjoitti: Matteo - 18.10.17 - klo:18:48

Kiitos vihjeistä! Sattui vain niin, että varaosanumero oli ahtaimmalla puolella, mutta selvisi peilillä.
Minulla oli se UFI-pönttö (3C0 127 400 C ) ja 136 mm patruuna!