Tervehdys,
Uutena täällä, ja hienolta foorumilta vaikuttaa.
Uudesta asti ollut lyhyt 2010 4motion manuaali, diesel, 117tkm mittarissa.
Alkanut käryämään moottoritieosuuden jälkeen punaisiin valoihin pysähdyttäessä. Vauhdissa ei haise, mutta parkissa tuoksuu. Ilmastoinnin asennolla ei merkitystä. Ilmeisesti pieniä pärskeitä pakosarjalla, mutta oikeen mitään vuotokohtaa en löydä.
Onko ehkä olemassa jotain huohotinta jossain, joka olisi tukossa tms? Mistä lähtisin vikaa metsästämään?
Ei liity webastoon, haisi kesälläkin.
Luultavasti suuttimen tiivistys pettänyt ja haisee kun auto seisahtuu lämpimänä.
Kiitos Maketsu vastauksesta.
Onkohan kova homma lähteä tsekkaamaan/vaihtamaan itse? Pitääkö purkaa puoli konetta?