Otsikon mukainen auto lähtee tilaukseen. Luovutus sovittiin tammikuulle.
Lisävarusteet:
- sunset takalasien tummennus
- climatronic automaatti-ilmastointi
- polttoainetoiminen lisälämmitin
- adaptiivinen vakionopeussäädin
- takalasin pyyhin/pesin
- akun ylläpitolaturi Defa
Syyskuussa tilattu auto on nyt ollut pari viikkoa ajossa ja 750 kilometriä takana. Kokemukset tähän asti pääasiassa myönteisiä.
Adaptiivisen vakkarin kanssa ollut pieni opettelu. Lähestyttäessä hitaammin ajavaa, alkaa hiljentämään vauhtia hieman myöhään ja sitten hidastaa aika voimakkaasti. Perässä ajaminen hoituu sitten mallikkaasti.
Polttoaineen kulutuksesta ei vielä pysty sanomaan paljon mitään. Webastoakin käytetty päivittäin. Kuuden litran tienoilla on ollut.