Edessä olisi peruutuskameran asennus :) Kamera on mallia, joka asennetaan kilvenvalon lasin paikalle ja humppavehje toimii näyttönä. Alkoi kuitenkin mietityttää, että mitä kautta kameran piuhat kannattaisi vetää tuonne soittimelle? Kannattaako suosiolla jo hommata verhoilunirroitus työkalut?
Langattomastikin voi homman hoitaa, jos mitään vastaavaa ei ole entuudestaan tullut tehtyä niin saattaa tulla kalliiksi projektiksi jos rikkoo noita muoviosia.
Ite vetelin kattolistaa pitkin sisällä kuskin puolelta (raottaa listaa, ei tarvii kokonaan purkaa) ja kontissa joutui kattoverhoilua hieman purkamaan että mahtui kädet väliin.
Haitarikumin välistä toin johdon luukkuun.