Hei kaikille ;D
Tuo sähköpuoli on hieman hakusessa ja samoin on näpräyspajan äänentoisto. Hyllystä löytyy valmiiksi mankka ja kaiuttimia. Kuvittelin löytäväni iso-liittimestä sekä +/piuhan että -/piuhan, mutta löysinkin kaksi plussaa ja maadotuksen. Soittimia kun on vain yksi, niin en haluaisi fiilis-pohjalta kytkentää yrittää.
Eli varsinainen kysymys on, mihin piuhoihin liitän akun navat, ettei savu nouse?
(http://preview.ibb.co/dSRPiQ/Screenshot_20170630_195742.png) (http://ibb.co/cRigV5)
pic upload (http://fi.imgbb.com/)
(http://image.ibb.co/j4XuHk/220px_ISO_10487_connector_pinout_svg.png) (http://imgbb.com/)
8 nastaan maa
7nastaan heräte joka tulee vasta kun radioasento kytketty virtalukosta , voi olla myös jatkuva jolloin radio täytyy sammuttaa itse
4 nastaan suora +12 akulta jolloin kanavat ja asetukset pysyvät muistissa
jos kytket virran ja herätteen väärinpäin yleensä radio nollaantuu jokaisen sammutuksen yhteydessä
näin kannattaa kattoa soittimen liittimen päätä että näyttääkö että 4 ja 8 olis hieman paksumpia johtoja sekä että värit yleensä +12 akulta keltainen , ja maa musta