Kiihdytin eilen illalla normaalisti kevyellä kaasulla ja aloin vaihtaan vaihdetta 4-6. Kytkin pohjaan ja 4 sain vapaalle nii auto piippas ja sytty joulukuusen valot tauluun. Muilla vastaavia? Taitaa joutua pörhölle viedä.
(http://preview.ibb.co/dMRPJF/IMG_20170520_135656.jpg) (http://ibb.co/gKuYCa)