VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Aiheen aloitti: kotirassari - 18.05.17 - klo:13:42

Otsikko: "turhien" sähkölaitteiden poiskytkentä
Kirjoitti: kotirassari - 18.05.17 - klo:13:42
Mikähän olisi suositeltavin tapa ns. turhien sähkölaitteiden poiskytkentään? Tarkoitan sellaisia laitteita kuten esim. Alhambran etulampunpesimet jotka toimivat ainoastaan veden tuhlaamiseen tai takimmaiset sähköikkunat joilla ei ole suurtakaan virkaa kun takakontin penkit ovat irrotettuna.

Onko parasta vaan ottaa sulake pois, vai pitäisikö lampunpesimien kanssa viritellä jotakin kuten putkien tukkimista yms?
Otsikko: Vs: "turhien" sähkölaitteiden poiskytkentä
Kirjoitti: M_M - 18.05.17 - klo:13:45
Helpoin voisi olla hankkiutua VCDS:n piuhan päähän. Sillä rastit pois ruudusta lampunpesimien ja takapään sähköikkunoiden kohdalta niin sillähän ne lakkaavat toimimasta. Helppo palauttaa takaisinkin jos alkaa jostain syystä siltä tuntua...