Uusi Ibiza pyyhii pöytää tällä uudella Pololla ja voi tota Arteonista matkittua maskia 👊
https://tekniikanmaailma.fi/autot/salakuvissa-volkswagen-polo-ilman-naamiointia/?shared=762140-27fe19da-700
Lol mikä otsikko tällä ketjulla. Tiedoksesi että tuleva polo on täysin uusi eikä mikään facelift...
Noissa kuvissa valot on peitetty tarroilla joten on vaikea sanoa miltä se oikeasti näyttää.
2017 malli on vielä 6C faceliftiä, mutta linkin takana on jo uusi 2018 Polo malli