Onko kenelläkään kokemusta miten saa kuskin oven auki muuta kun hajottamalla oviverhoilun täysin. Oveen ei tule enää laisinkaan sähköä täällä hetkellä (johtoja varmaan poikki), mutta luulisi että ovi aukeasi mekaanisesti vaikka oveen ei tule enää sähköä??