Niin, edelleen välillä varsinkin ykkösen,kakkosen ja pakin päällemeno on nihkeää ja pitää yrittää muutaman kerran ennenkuin onnistuu. Välillä toimii pitkään kuin unelma.
Epäilen ,että valitsinkaapeleiden holkeissa tai nivelissä on kuluma tai lohkeamia.
Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia kyseisten osien hankinnasta ja vaihtamisesta ? Voiko joitakin niistä vaihtaa " sen enempää " purkamatta vai pitääkö vaihdekepin kotelokappale ottaa autosta irti ?
Ja mistä osat ?