2000 vuosimallin Golf sammuu äkillisesti kun lämpenee normaali lämpötilaan. Ei lähde käyntiin ennenkuin moottorin lämpötila on jäähtynyt. Sitten taas toimii hetken.
Bensapumpun rele on vaihdettu. Puola on vaihdettu. Näistä ei apua.
Mistähän lähtis ettii vikaa?
Vikakoodeista.
Kampiakselin asentotunnistinta veikkaan
KAMPIAKSELIN ASENTOTUNNISTIMEN VAIHTAMALLA LÃ,,HTI PELAAMAAN!