VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: ara8niru - 30.04.17 - klo:12:44

Otsikko: Golf 1.6 vm 2000
Kirjoitti: ara8niru - 30.04.17 - klo:12:44
2000 vuosimallin Golf sammuu äkillisesti kun lämpenee normaali lämpötilaan. Ei lähde käyntiin ennenkuin moottorin lämpötila on jäähtynyt. Sitten taas toimii hetken.

Bensapumpun rele on vaihdettu. Puola on vaihdettu. Näistä ei apua.

Mistähän lähtis ettii vikaa?

Otsikko: Vs: Golf 1.6 vm 2000
Kirjoitti: Jultsu - 30.04.17 - klo:15:38
Vikakoodeista.
Otsikko: Vs: Golf 1.6 vm 2000
Kirjoitti: ari_karhu - 30.04.17 - klo:23:44
Kampiakselin asentotunnistinta veikkaan
Otsikko: Vs: Golf 1.6 vm 2000
Kirjoitti: ara8niru - 22.05.17 - klo:17:45
KAMPIAKSELIN ASENTOTUNNISTIMEN VAIHTAMALLA LÃ,,HTI PELAAMAAN!