VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: Nemu - 23.04.17 - klo:20:36

Otsikko: Vw vento -96 sisävalo koko ajan päällä
Kirjoitti: Nemu - 23.04.17 - klo:20:36
Mulla olis ton 96 vuotisen venton kanssa ongelma että sisävalo palaa koo ajan. Huomasin et yhdestä takaovesta puuttuu ovikytkin mutta ajatus olisielää ilman mutta kuunka kytkeä ohi toi ovi ettei tarvii ostaa uutta katkaisiaa kun en ole varma ettei olisi muitakin ongelmia ovissa. Onlo ideoita?
Otsikko: Vs: Vw vento -96 sisävalo koko ajan päällä
Kirjoitti: avene - 23.04.17 - klo:23:21
Muistaakseni onnistuu ihan vain repimällä sen ovikytkimen irti.