Mulla olis ton 96 vuotisen venton kanssa ongelma että sisävalo palaa koo ajan. Huomasin et yhdestä takaovesta puuttuu ovikytkin mutta ajatus olisielää ilman mutta kuunka kytkeä ohi toi ovi ettei tarvii ostaa uutta katkaisiaa kun en ole varma ettei olisi muitakin ongelmia ovissa. Onlo ideoita?
Muistaakseni onnistuu ihan vain repimällä sen ovikytkimen irti.