Eka viesti! Tällainen kesäauto ollut muutaman vuoden jätskinhaussa ja uintireissuilla.
(https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/1174579_10151649048553757_452639198_n.jpg?oh=a121542b68a900277ed642fe01bc6219&oe=5953DFA7)
(https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/577991_10151708162613757_282096190_n.jpg?oh=4fa5500c9f30cb3b2820843157ce9fa4&oe=598A68CF)
(https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12993364_10153728830008757_478154108121699650_n.jpg?oh=a3148837bc5adf7087066ea67ecbbf98&oe=59936E53)
(https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/13323398_10153834126368757_5687012401980637671_o.jpg?oh=dda40978839ca05bcd2d1565fc3cb338&oe=594DA494)
Hauska peli GL-varusteineen; On kierroslukumittaria ja tihkukytkintä 4 - 12 sekuntia. Vm.-80, vain muutaman päivän vanhempi kuin minä ;D
Mittarissa reilu 80 tkm, ja museorekisterissä.
Tunnistaako joku tuon lavetilla olevan pärisijän?
Pääsiäisen jatkoja!
En tunnista kuin kirsikan, alkaa nykyään olla harvinainen nostalgia-auto ruosteettomana tai ruosteisena ,,,,,, (rairuohoa) ,,,,,, ;)
Joo, aina tulee tankatessa joku juttelemaan, että on ollut samanlainen aikoinaan. Ei tääkään kirsikka nyt kuki :)
Isän ensimmäinen auto oli Finn Datsun, joten läheltä liippaa ja ensimmäinen traktori Valmet, mutta kuvassa lienee jonkun muun merkkinen punainen paholainen. Veikkaan kuitenkin, että "rispektiä" löytyis jopa enemmän kuin minulta. 8) Hienoja laitteita!
Allis-Chalmers, isä se juu pikkupoikana huilasi pellolla tuolla menemään 8) Oli kylläkin keltainen silloin.
Hienot on vehkeet.Löytyy Cherryn reilu satku ajettu kone,jos tarvetta.
Tosta lavetin veturista tykkään kyllä henk.koht. enemmän,itellä samanlainen 8)
Ei vaan kannata joutua poliisin pysäytettäväksi,Dusterin vetopaino muistaakseni vain 1500 kg.
Kiitos tiedosta, joskin uskon et näillä kilsoilla nykyinen kestää pitkään :D Oli ysikytluvun öljyt vielä keltaiset, kun vaihdoin 2013 ensimmäisen kerran.
Allis ei taida painaa kuin 700-800 kiloa, niin ei oltu rajoilla nelikko-Dusterin kanssa :P
Lainaus käyttäjältä: leftlane - 16.04.17 - klo:08:51
Allis-Chalmers, isä se juu pikkupoikana huilasi pellolla tuolla menemään 8) Oli kylläkin keltainen silloin.
Lempinimeltään kallis Jalmari. Isäni myi traktoreita. Oli myös tuollainen sekä pikku Valluja , Fortson Majoria, Zetoria, isompia valmetteja. Sitten oli sellainen kun Farmall cup. Olikohan USAlainen. Mummu osti sen isältä minulle ja minähän pirulainen myin sen heti kohta ja laitoin rahat osarahoitukseksi moottoripyörään.
Hieno Cherry, tuollaisia oli autokoulussa -80-luvun alussa. Muistaakseni 4-ovisia ja korimallihan vaihtui joskus -80 luvulla. Firmalla oli myynnissä monta Cherryä. Menivät nopeasti kaupaksi. Sen muistan että valot olivat surkeat. ;D
Muistaa kyllä tuon lempinimen :D
Serrytatsunin ajopäivät olleet aina aurinkoisia, niin ei ole tullut valotehoja testattua, mut hyvä varoituksen sana! ;D