VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A6 C7 (11-) => Aiheen aloitti: Forrest - 21.02.17 - klo:18:10

Otsikko: Audi A6 C7 sisähaaroitus
Kirjoitti: Forrest - 21.02.17 - klo:18:10
Mistä kohtaan ootte pistäneet tuon sisähaaroituksen läpiviennin?
Otsikko: Vs: Audi A6 C7 sisähaaroitus
Kirjoitti: jusa - 21.02.17 - klo:20:51
Vesikaukalosta, vänkärinpuoleisesta päästä. Sinne pääsee kohtuullisen helposti ilman että tarvii ruuvata mitään irti