Miten disabloidaan ikkunoiden mukavuustoiminto?
Tarkoittaako mukavuustoiminto sitä, että ikkunat saa auki/kiinni pitämällä avaimen nappia painettuna?
Sen saa luultavasti poistettua koodaamalla VCDS:n kanssa sen pois päältä.
Muisti "nollautuu" myös käyttämällä akun kenkää irti. Sen jälkeen ikkunaa täytyy laskea hieman alas, ja takaisin ylös nappi pidettynä pohjassa vielä muutaman sekunnin ikkunan sulkeuduttua. Tämä palauttaa mukavuustoiminnon.
Vai tarkkoittaako sitä, että lasi nousee/laskee kerralla?
Tähän tietysti autta, ettei paina nappulaa pohjaan ;D