VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6R/6C (09-17) => Aiheen aloitti: Skodajto - 27.01.17 - klo:07:18

Otsikko: 2010 Polo ikkunoiden mukavuustoiminnan disablointi
Kirjoitti: Skodajto - 27.01.17 - klo:07:18
Miten disabloidaan ikkunoiden mukavuustoiminto?
Otsikko: Vs: 2010 Polo ikkunoiden mukavuustoiminnan disablointi
Kirjoitti: M_M - 27.01.17 - klo:11:41
Tarkoittaako mukavuustoiminto sitä, että ikkunat saa auki/kiinni pitämällä avaimen nappia painettuna?

Sen saa luultavasti poistettua koodaamalla VCDS:n kanssa sen pois päältä.
Otsikko: Vs: 2010 Polo ikkunoiden mukavuustoiminnan disablointi
Kirjoitti: Turbokiisseli - 02.02.17 - klo:09:33
Muisti "nollautuu" myös käyttämällä akun kenkää irti. Sen jälkeen ikkunaa täytyy laskea hieman alas, ja takaisin ylös nappi pidettynä pohjassa vielä muutaman sekunnin ikkunan sulkeuduttua. Tämä palauttaa mukavuustoiminnon.
Otsikko: Vs: 2010 Polo ikkunoiden mukavuustoiminnan disablointi
Kirjoitti: Tos® - 02.02.17 - klo:20:53
Vai tarkkoittaako sitä, että lasi nousee/laskee kerralla?
Tähän tietysti autta, ettei paina nappulaa pohjaan  ;D