Tuollainen 2014 tai uudempi litrainen kolmipytty mpi 75hv kiikarissa.
Askarruttaa, jaksaako tuo pikkukone liikuttaa autoa sekä plussat ja miinukset autosta, kaikkea kokemusta kaipailisin.
Eihän tuo mikään raketti ole mutta kyllä sillä toimeen tulee, varsinkin jos lähinnä kaupunkiajossa.
Muuten ihan tukeva hyvä pikkukoppi.