VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: PeHa - 21.12.16 - klo:17:35

Otsikko: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: PeHa - 21.12.16 - klo:17:35
Niinhän siinä kävi, että kuume nousi liian korkeaksi, eikä löytynyt muuta lääkettä ;D
Ensivuoden puolella käyttöön, Suomeen tulossa tällä hetkellä.
Tehdasvarusteet:
- Quarz Grey metalliväri
- irroitettava koukku
- Winterpack
paikalliset (kaupan päälliset):
- 17" Nivalikset Contin nastoilla
- kumi & kangasmatot
- tankki täyteen
- Skoda potkuauto pojalle ;)
- vaimolle ja itselle pipot :(

RS menee vaihdossa, 50t huoletonta kilometriä tuli täyteen.

Onko kukaan Scoutisti laittanut / laitattanut roiskeläppiä autoonsa?
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: AQ3 - 21.12.16 - klo:18:10
Onneksi olkoon.

Minulla on edessä normaali Octavian läpät. Pienet palat viiltää puukolla pois niin sopii paikalleen. Renkaat kääntää vuorotellen ääriasentoihin niin ei tarvi renkaita irrotella. Superskodasta saa läpät edullisesti jos vaikka muutakin tilaa samalla. Taakse en ole koittanut laittaa läppiä kun luin jostain että ei sopisi.

Minun Scoutissa vikoja on ollut kun 60 tkm kohdalla huomasivat huollossa että kampiakselin stefa vuotaa/hikoilee. Vaihtoivat takuuseen ja samalla jakopään hihnan kun oli hiukan öljyyntynyt.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: PeHa - 22.12.16 - klo:15:17
Kiitos.

pitääpi laittaa tilausta Superskodalle. Jonkinlaisen takapuskurin suojankin tarvitsee, näkyi niitäkin samasta paikkaa löytyvän.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: Marko - 22.12.16 - klo:22:39
Samanlainen pirssi tulossa.Ajattelin askarrella itse läpät,kun ei tuohon scouttiin ole oikein sopivia olemassa.
Vaikka nuo tavallisen läpät siihen jotenkin saa käymään,niin ovat niin onnettoman kokoset,ettei niistä juurikaan ole hyötyä.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: PeHa - 23.12.16 - klo:09:11
II koppaiseen Scouttiin laittoi merkkiliike läpät eteen 98% sopivuudella, tähän III koppaiseen ei, toki eri myyjäliike nyt. 14 egee originelli läppien parihinta Superskodalla, pitää kokeilla niistä askarrella sekä eteen että taakse. Jos edes vähän auttaisivat.
Yritin saada Hawk-vanteita talvipyörille, myyjä oli selvittänyt että ei käy maahantuojan kanta? Ei alkuperäinen Scoutin vanne kuulemma. >:(
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: Marko - 23.12.16 - klo:09:41
Ne on pirun tarkkoja noiden vanteiden kanssa.Itsekin olisin halunnut tuon 16" talvivanteiden kanssa,mutta ei onnistunut.
Hankin ne kyllä itse myöhemmin,kunhan nyt kokeilee noita Nivaliksia ensin.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: PeHa - 24.12.16 - klo:09:18
16" olisin saanut, mutta halusin 17" kun talvirengaspaketin hinta oli kaupanteon yhteydessä 0,00â,¬. 16" olisi olleet vakiokoko 205/55-16 ja sama 17" ainoa kokovaihtoehto 225/50-17, haikailin 215/55-17 kokoa.
Valita sai Nokia tai Continental.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: PeHa - 13.01.17 - klo:13:42
No niin, eilen haettu käyttöön Scoutti III, aikaisempia kokemuksia II Scoutista.
Erilainen toki kuin edellinen RS, neliveto hymyilyttää.
Kuvia tulossa.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: Gudmund - 13.01.17 - klo:13:51
Onnittelut uudesta autosta. Laita ihmeessä kuvia kehiin.

Mites FL Scoutin hinta muuttuikan, tänään tuli kait uudet hinnat julki? Mulla ei oo vanhoja hinnastoja tallessa.

No tämä vanhakeulainen on kuitenkin se komiampi. :)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: PeHa - 13.01.17 - klo:15:55
Kiitoksia, taisi hinta aavistuksen nousta FL ja varusteita tippua pois. Eikös normi ocussakin tullut esim. adaptiivivakkari lisävarusteeksi.
Eturoiskeläpät ja takapuskurin lastaussuoja tuli tänään askarreltua paikoilleen.
Ja entisestä led rekkarivalot, jotka tässä uudessa antoivat jo vikakoodia. >:(
Maalipinnan käsittely tulossa, Finikorin Brilliant+.

Joku räpsäisy
https://www.flickr.com/photos/130316312@N03/32132965912/in/album-72157678997825166/ (https://www.flickr.com/photos/130316312@N03/32132965912/in/album-72157678997825166/)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 4x4 DSG 2017
Kirjoitti: PeHa - 10.03.18 - klo:11:51
25tkm huoletta ajeltu. Radiopäivitys maahantuojan kutsusta ja 15tkm väliöljynvaihto.
Ei voi olla kuin tyytyväinen ;)