VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: karvainen - 18.12.16 - klo:17:31

Otsikko: Passat ajovalojen H7 aktivointi vcds
Kirjoitti: karvainen - 18.12.16 - klo:17:31
Itsellä -05 passatissa xenon valot, ulommissa valoissa xenoni, mikä toimii pitkinä ja lyhkäisinä valoina.
Joko xenon nousee/laskee, kun vaihtaa pitkät/lyhyet valot, tai sitten samassa umpiossa on tuplalamput.

Sisemmissä umpioissa on H7 polttimot ja parkit.
H7 ei tule virtaa pitkillä eikä lyhkäsillä.

Saako nuo aktivoitua vcds avulla, palamaan pitken kanssa samaan aikaan.
Otsikko: Vs: Passat ajovalojen H7 aktivointi vcds
Kirjoitti: duke7 - 18.12.16 - klo:17:37
Tuskin saa eikä niistä ainakaan mitään apua olisi. Ne on kulmavalot jotka siis syttyy hitailla nopeuksilla kääntyessä ja valaisee melkein suoraan sivulle. Tai no, etuviistoon kai.
Xenoneja on yksi per umpio ja kun lyhyet on päällä varjostin leikkaa valokuviosta yläosan pois.
Otsikko: Vs: Passat ajovalojen H7 aktivointi vcds
Kirjoitti: karvainen - 18.12.16 - klo:17:52
Niin ne olikin ne sivuvalot, no ei se ihmekkään, kun ei syttynyt, mä heti oletin ne joksikin lisäpitkiksi.
En vaan jotenkin ajatellut, että sisemmät valot näyttää ulospäin :D