Mitä mahtoi tapahtua...tänään ocusta hävisi kaikki sähköt hetkeksi ja kone meinasi sammua mutta sähköt palasivat takaisin ennen kuin kone sammui.
Tämän jälkeen ajoin lyhyen lenkin jonka aikana ei ongelmia.
Kyseessä 2010 1.8tsi ajettu 144tkm, koneella ajettu 13tkm
Virtalukon rele kenties kävi hetkeksi alhaalla? Vikakoodit voisi kertoa jotain.
Samaa itsekkin olen miettinyt, huomenna luetaan vikakoodit jos poika ehtii ne lukemaan...
Tänään luetut vikakoodit
Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 AN HW: 1K0 907 379 AN
Component: ESP MK60EC1 H45 0107
Revision: 00H45001
Coding: 113B401C09220002881102E8901A00412800
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 7ECBBC58E98A81B2BB-802A
1 Fault Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 237
Mileage: 144320 km
Time Indication: 0
Date: 2011.05.11
Time: 16:29:05
Freeze Frame:
Count: 0
Count: 32768
Count: 4608
Count: 129
Count: 60190
Count: 64497
Count: 0
Count: 0
Kommentteja...?
Ylijännite kai aiheutti tuon vikakoodin mutta mikä sen ylijännitteen aiheutti??
Lainaus käyttäjältä: tapsi - 25.12.16 - klo:18:43
Ylijännite kai aiheutti tuon vikakoodin mutta mikä sen ylijännitteen aiheutti??
Katkos, mikä ikinä sen aiheuttikaan, veikkaan. Kuormat putosivat pois niin äkisti ettei jännnitesäätäjä pysynyt perässä.
Tänään huomasin että matkustajan puoleisen xenonin korkeussäätö ei toimi ja on ala-asennossa. Sivusäätö toimii normaalisti.
En tiedä liittyykö tämä aiemmin mainitsemaani ongelmaan mutta sähköihin kumminkin.
Tänään taas ocun sähköt katkesi taas hetkeksi, ihan niin kuin aikaisemmin.
Ihme juttu, tämä tapahtui täsmälleen samassa paikassa kuin edellisellä kerralla...
Ei voi ymmärtää mistä tämä johtuu, ihan kuin "salaisista kansioista"...Henkimaailman juttuja...