VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: 06Passat - 03.12.16 - klo:14:11

Otsikko: Ajovalopolttimoiden vaihto
Kirjoitti: 06Passat - 03.12.16 - klo:14:11
Onko -06 passatin h7 valojen polttimoiden irroituksessa joku niksi olemassa?Muu kuin ruuvarin kärki väliin ja vääntää lamppu irti kannasta.
Otsikko: Vs: Ajovalopolttimoiden vaihto
Kirjoitti: MarkoL - 03.12.16 - klo:22:36
Vahvat sormet
Otsikko: Vs: Ajovalopolttimoiden vaihto
Kirjoitti: 06Passat - 04.12.16 - klo:07:45
ok,niin arvelinkin :D, mut halusin varmistaa.
Otsikko: Vs: Ajovalopolttimoiden vaihto
Kirjoitti: MarkoL - 04.12.16 - klo:21:15
Töissä Crafterissa sama juttu. Meinaa usko loppua kun ei polttimo irtoa, mutta kyllä se vaan lähtee kun riittävän kovaa vetää.
Otsikko: Vs: Ajovalopolttimoiden vaihto
Kirjoitti: DJDH - 07.12.16 - klo:14:08
Kumma kun mulla ei koskaan polttimot ollu mitenkään tiukassa. Ottaa sormilla kannasta kiinni ja vetää irti. Tietty sitä metallista klipsiä voi koittaa vähän taivuttaa, niin seuraava kerta voi olla helpompi
Otsikko: Vs: Ajovalopolttimoiden vaihto
Kirjoitti: repomies - 07.12.16 - klo:14:22
Minä olen varovasti soveltanut ruuvaria sinne väliin. Riittää että sen saa ihan inasen liikahtamaan siinä kohtaa kun ruuvarin työntää väliin, sen jälkeen se tulee käsin siitä. Ei riitä mulla sormivoimat ilman ruuvarilla aloitusta.