Uutena VW Crafterin omistajana kyselen että mistä kannattaisi viedä kaapeli rintapellin läpi sisätilan lämmittimen pistorasiaa varten.
Kyseessä vuoden 2008 malli. Onko valmista läpivientiä jota voisi hyödyntää?
Eikö kellään ole sisätilanlämmitintä Crafterissa? :o
Kurkkaappa sinne sinne hanskalokeron alle onko siellä valmisreikä/tulppa. Näkyy myös kun katsoo ulkoapäin kun nostaa tuulilasia vasten olevaa muovia.
Irrotin hanskalokeron mutta ei sieltä löytynyt valmista läpivientiä.
Porasin moottoritilan puolelta lämmityslaitteen puhaltimen ilmanoton oikealta puolelta 20mm reijän hanskalokeron taakse ja toin siitä kaapelin sisälle.
Hyvin oli tilaa porata läpivienti.