VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Crafter => Aiheen aloitti: Nikkari - 04.11.16 - klo:13:34

Otsikko: Sisätilan pistorasia Crafteriin
Kirjoitti: Nikkari - 04.11.16 - klo:13:34
Uutena VW Crafterin omistajana kyselen että mistä kannattaisi viedä kaapeli rintapellin läpi sisätilan lämmittimen pistorasiaa varten.
Kyseessä vuoden 2008 malli. Onko valmista läpivientiä jota voisi hyödyntää?
Otsikko: Vs: Sisätilan pistorasia Crafteriin
Kirjoitti: Nikkari - 07.11.16 - klo:15:47
Eikö kellään ole sisätilanlämmitintä Crafterissa?   :o
Otsikko: Vs: Sisätilan pistorasia Crafteriin
Kirjoitti: maketsu83 - 07.11.16 - klo:16:41
Kurkkaappa sinne sinne hanskalokeron alle onko siellä valmisreikä/tulppa. Näkyy myös kun katsoo ulkoapäin kun nostaa tuulilasia vasten olevaa muovia.
Otsikko: Vs: Sisätilan pistorasia Crafteriin
Kirjoitti: Nikkari - 11.11.16 - klo:12:09
Irrotin hanskalokeron mutta ei sieltä löytynyt valmista läpivientiä.
Porasin moottoritilan puolelta lämmityslaitteen puhaltimen ilmanoton oikealta puolelta 20mm reijän hanskalokeron taakse ja toin siitä kaapelin sisälle.
Hyvin oli tilaa porata läpivienti.