Pitäs laittaa perheen 2 oviseen kakkosautoon edullinen hälytin, että rosvo-perttunen ei vie sitä? Onko kokemuksia halytin.com yms. firmojen hälyttimistä esim. Viper, Enforcer ym? Saako niistä muuta kuin vaivaa ja meneekö asennuksessa toista vuotta ja hermot? Kehuvat itse helpoksi asentaa ja hyväksi, kytkimienkin kerrottiin olevan parhaita, yhtään vikaa tai reklamaatiota ei ole kuulemma tiedossa...
Eikö kukaan ole tosiaankaan koskaan ikinä käyttänyt tuollaista halvempaa hälytintä?
On enforcer ollut vanhassa Mazdassa n. 7 vuotta sitten. Kerran zippas kaukosäädin ja ei sit lähtenyt käymään.
Kyllä maar ne ihan asiansa ajaa. Mihin autoon laitat?
Tos®:llä olis varmaan myynnissä toimiva ja edullinen hälytin, kannattaa kysästä ;)
http://www.katuauto.fi/index.php?cPath=21&osCsid=1fa6f02d38234ba7ffa84aa3d0e4ffc7 (http://www.katuauto.fi/index.php?cPath=21&osCsid=1fa6f02d38234ba7ffa84aa3d0e4ffc7)
tuolta löytyy kanssa edullisia hälyjä. eivätkä ole kovinkaan pahoja asentaa
Multa saisi hyllyn päällä seisseen asentamattoman Defan 821X MGBX hälyn sopivasti, privalla lisätietoja :)
http://aus.defa.com/fi/documents/800_alarm_SUOMI.pdf (http://aus.defa.com/fi/documents/800_alarm_SUOMI.pdf)
Kumma homma näitä asentamattomia hälyjä pölyttyy muillakin. Toisaalla jo aloittajan kans keskusteltu aiheesta, kun minullakin yksi hyllyssä on. :D
Itse taannoin juuri petrin mainostaman Defan itse asentanut, eikä se mikään hirmu vaativa ollu laittaa. Hyvin toimi sen ajan kun auto meillä oli.
http://www.youtube.com/watch?v=fDrzMGdYWZc
Löyty asentamaton Avitel 2300 sopivasti ja tuohon -97 tojota korollaan se menee! Harmi kun tuo defa tuli puheeksi liian myöhään...