VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VI (08–13) => Aiheen aloitti: eemi - 21.09.16 - klo:12:42

Otsikko: RNS315 ja Iphone
Kirjoitti: eemi - 21.09.16 - klo:12:42
Terve, olenko ainut jolla on ongelmia iphonen yhdistämisessä RNS315:n kanssa? Ajotietokoneelta kun yritän lisätä laitetta, auto kyllä löytää iphonen ja yrittää yhdistää, mutta hetken kuluttua näyttöön tulee teksti: "Mobile phone is not compatible". Puhelin ei löydä auton bluetoothia ollenkaa.

Olen MFD:ltä laittanut tehdasasetukset, mutta tämä ei poista vanhaa käyttäjää joka on jäänyt edelliseltä omistajalta. Olen myös käyttänyt apukuskin penkin alla olevasta bluetooth-mötikästä piuhan irti, mutta siitä ei ole ollut mitään hyötyä. Puhelimenani on Iphone 6S, uusimmalla ios-versiolla. 2014 Transportteriin yhdistää kuitenkin normaalisti.