VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Seat => Exeo (08-) => Aiheen aloitti: kelkka700 - 20.09.16 - klo:10:07

Otsikko: Exeo 2.0tdi erikoinen tärinä!
Kirjoitti: kelkka700 - 20.09.16 - klo:10:07
Kaverin puolesta hiukan kyselisin apuja on kyllä itsellekkin outo malli olemassa!
vika semmoinen että tyhjäkäynti on ihan normaali mutta jos laitat vaihteen D tai R asentoon ja pietät jarrulla niin koko auto tärisee aikasen paljon!!
Tekee saman myös jos jätät P asentoon ja löysäät jarrun,myöskin ajaessa veto päällä tärisee mutta loppuu heti kun löysää kaasun eli renkaissa ei voi olla vika.
Onko kenelläkään tietoa onko tämä exeon laatikko DSG ja onko tässä juuri kaksoimassavauhtipyörä kun ei ole nämä diesel vehkeet meikälle mitenkään tuttuja...
Otsikko: Vs: Exeo 2.0tdi erikoinen tärinä!
Kirjoitti: Daatta - 20.09.16 - klo:10:40
Ei ole DSG vaan Multitronic.

https://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Exeo
https://en.wikipedia.org/wiki/Multitronic

Onko vika vai ominaisuus, sitä voisi Audi-kuskeilta kysellä.