Onko vika valokytkimessä/ohjainlaitteessa vai kenties jossakin muualla, kun valokytkimen kiertää parkeille tai ajovaloille niin sytyttää sumuvalot edessä ja takana?
Kytkintä siis ei nosteta ollenkaan.
uskosin et vois olla kytkimen sisälle vika.mut toisella kytkimellä kokeilla. ite tilasin kiinasta uuden ja makso n.10â,¬ ja ihan vain sen takia kun ei kaikki ledit palanu siinä.
Itellä on sama homma 02-vuojen a4:ssa. Mulla tekee viel tuon sumarien lisäksi silleen, että kun lyö parkit päälle virtojen ollessa kiinni ni alkaa sisävalot räpsymään.